Nadjeżdża „Gardentechnika”

Jedyna na rynku biznesowa publikacja poświęcona narzędziom, sprzętowi  zmechanizowanemu i produktom do nawadniania ogrodów już w maju trafi na rynek.

 

Tylko w „Gardentechnice” prezentacja nowości wprowadzanych w tym sezonie na rynek, rzetelne raporty diagnozujące aktualną sytuację w tej kategorii, praktyczne porady dla detalistów, informacje o działaniach marketingowych prowadzonych przez producentów, a także prognozy i komentarze eksperckie.

 

– W Polsce kategoria narzędzi i sprzętu ogrodniczego ciągle się rozwija. Konsumenci wydają na pielęgnację ogrodu coraz więcej, a obok podstawowych sprzętów, takich jak kosiarka i pilarka, chętnie kupują także nożyce do żywopłotu, dmuchawy czy rębarki – mówi Mateusz Kaczmarski, kierownik marketingu w firmie Hitachi Power Tools Polska sp. z o.o.
 
„Gardentechnika” to dodatek specjalny dla wszystkich producentów, którzy mają w swojej ofercie:

–    Kosiarki i traktorki samojezdne
–    Kosy, podkaszarki, przycinarki 
–    Sekatory, piły, nożyce
–    Pilarki i siekiery
–    Szpadle, łopaty, widły, grabie, motyki
–    Małe narzędzia ręczne – pazurki pikowniki, spulchniacze
–    Narzędzia ogrodnicze dla dzieci
–    Glebogryzarki, wertykulatory, aeratory 
–    Opryskiwacze
–    Węże ogrodnicze i akcesoria do nawadniania
–    Automatyczne systemy nawadniania
–    Odśnieżarki i łopaty do odśnieżania
–    Szczotki, miotły, zamiatarki
–    Rozdrabniarki, dmuchawy do liści
–    Narzędzia do majsterkowania
–    Odzież ochronną

W nowej, uzupełnionej i uaktualnionej edycji „Gardentechniki” zaprezentujemy topowe, innowacyjne produkty, które wyróżniają się designem i są gwarancją handlowego sukcesu. Napiszemy m.in. o rosnącej konkurencji w segmencie ręcznych narzędzi ogrodniczych, o narzędziach akumulatorowych, które zdobywają polski rynek, a także o nowych rozwiązaniach technologicznych stosowanych przez producentów kosiarek, traktorków ogrodowych i robotów koszących. Nie zabraknie też najnowszych informacji o segmencie węży i akcesoriów do nawadniania.

 

– W sprzedaży asortymentu do nawadniania można zauważyć co najmniej dwie znaczące dla handlu tendencje. Konsumenci poszukują produktów lepszej jakości, coraz ważniejsza jest dla nich także wygoda użytkowania – mówi Mariusz Niepokój, kierownik ds. sprzedaży w firmie Cellfast sp. z o.o.

Nie czekaj, zarezerwuj powierzchnię reklamową już teraz!

Kontakt:
Biznes Ogrodniczy
ul. Grunwaldzka 43/1
60-784 Poznań
tel. 61 820 41 75
e-mail: redakcja@biznes-ogrodniczy.pl

REKLAMA
Targi Zieleń to życie