W mijającym sezonie zarówno producenci, jak i detaliści osiągnęli wzrost sprzedaży w kategorii nawozów i środków ochrony roślin. Operatorzy rynkowi systematycznie wprowadzają do oferty nowe produkty. Magazyn ,,Nawozy i środki ochrony roślin” otwiera nowy rok w branży ogrodniczej i jest barometrem trendów na nadchodzący sezon
Znajdą się w nim wypowiedzi ekspertów, analiza sytuacji na rynku oraz prognozy dotyczące jego rozwoju. To wiarygodne źródło informacji i doskonałe medium do prezentacji nowości produktowych oraz promocji firm i marek.
Konkurencja w kategorii nawozów jest ogromna, co roku pojawiają się na tym rynku nowi gracze, a właściwy dobór asortymentu jest kluczowy, żeby osiągnąć handlowy sukces. Jak odpowiednio przygotować ofertę do nowego sezonu? Czy należy poszerzać asortyment w tej kategorii? Czym zaskoczą swoich partnerów handlowych wiodące firmy? Tylko w ,,Nawozach i środkach ochrony roślin” wiarygodne informacje o perspektywach rozwoju rynku.
Po raz pierwszy częścią publikacji „Nawozy i środki ochrony roślin” będzie KATALOG NOWOŚCI 2016, w efektownej, katalogowej formie prezentujący w jednym miejscu nowy asortyment, który pojawi się na rynku w najbliższym sezonie.
Ważną częścią styczniowej edycji magazynu ,,Nawozy i środki ochrony roślin” będą materiały w całości poświęcone środkom ochrony roślin. To jedna z tych kategorii, która ze względu na regulacje prawne podlega ciągłym zmianom. Jak podpisana 27 października 2015 r. przez Prezydenta RP ustawa o produktach biobójczych wpłynęła na ich obrót i sprzedaż? Czy kategoria zostanie poszerzona o nowe produkty? Już w styczniu wszyscy czytelnicy publikacji poznają odpowiedzi na te pytania.
– Nawozy i środki ochrony roślin to dwie kategorie, które mają ogromny wpływ na rozwój całej branży. Bardzo duża podaż powoduje sporą konkurencyjność w tej kategorii produktowej. Dlatego też zaobserwować można rosnącą z roku na rok popularność nawozów ekologicznych. Wielu producentów w nadchodzącym sezonie zamierza wprowadzić nawozy na bazie biohumusów – to tylko niektóre zagadnienia warte pogłębionej analizy – mówi Natalia Dur, szefowa projektu ,,Nawozy i środki ochrony roślin”.
Zapraszamy do współpracy!
Kontakt:
Natalia Dur – natalia.dur@biznes-ogrodniczy.pl
(szefowa projektu „Nawozy i środki ochrony roślin”)
Agnieszka Idziak – agnieszka.idziak@biznes-ogrodniczy.pl
(redakcja)
Renata Aleksandrzak – renata.aleksandrzak@biznes-ogrodniczy.pl
(dyrektor sprzedaży)
Daniela Drogosz- daniela.drogosz@biznes-ogrodniczy.pl
(specjalista ds. sprzedaży reklam)
Kontakt:
Biznes Ogrodniczy
tel. 61 820 41 75