W związku z dynamicznym rozwojem wydawnictwa Media Experts, wydawcy miesięcznika „Biznes Ogrodniczy” do zespołu redakcyjnego dołączyła nowa redaktor – Aleksandra Sułkowska z wykształcenia historyk, z zamiłowania dziennikarz
– Praca w tytule, który nie tylko pełni rolę ważnego źródła informacji o rozwoju całej branży ogrodniczej, ale też wyznacza kierunki jej rozwoju jest odpowiedzialnym zadaniem. Mając na uwadze fakt, iż „Biznes Ogrodniczy” stawia sobie duże wyzwania oraz ma wymagających czytelników będę umacniać jego pozycję – mówi Aleksandra Sułkowska, nowa redaktor.
Aleksandra Sułkowska zdobytym doświadczeniem, zaangażowaniem i inwencją od pierwszego dnia swojej pracy w redakcji, sukcesywnie wdraża nowe pomysły. Jej nowatorskie i niekonwencjonalne spojrzenie na branżowe kwestie, wnosi do redakcji dużo świeżości. – Jestem przekonana, że poszerzenie naszego dziennikarskiego grona już niebawem pozytywnie zaskoczy wszystkich czytelników. Aleksandra z zapałem i entuzjazmem dbać będzie o jak najlepsze relacje z naszymi partnerami w biznesie. Nowa redaktor odpowiedzialna będzie za działy „Nowości”, „Polecamy” i „Puls branży” – mówi Agnieszka Idziak, redaktor prowadzący „Biznesu Ogrodniczego”. Ola będzie się także zajmować promocją „Biznesu Ogrodniczego” w Internecie. Działania związane z promocją magazynu w sieci podzieliliśmy na kilka etapów. Pierwszy z nich zakłada usprawnienie, istniejącego już profilu magazynu na Facebooku. Drugi etap to uruchomienie kolejnych serwisów społecznościowych: twitter, google+, linkedin, Pinterest i Instagram. Następnym krokiem będzie stworzenie bloga ogrodniczego, na którym pojawiać się będą artykuły dotyczące ogrodnictwa hobbystycznego – dodaje Agnieszka Idziak.