Nowi partnerzy

Firmy Agrimpex, Legutko oraz PNOS Ożarów zostały partnerami Targów Zatowarowania  Centrów i Sklepów Ogrodniczych gardenContracting, które odbędą się w Łodzi 8-9 listopada  Biznes Ogrodniczy” objął wydarzenie branżowym patronatem medialnym

 

Tylko 3 miesiące dzielą nas od ważnego dla branży ogrodniczej wydarzenia – pierwszych ogólnopolskich targów zatowarowaniowych gardenConctracting. Do partnerów tego wydarzenia,  firm Tropical oraz SBM Life,   dołączyły: Agrimpex, Legutko oraz PNOS Ożarów.

Główną ideą gardenCONTRACTING jest umożliwienie właścicielom i pracownikom hurtowni, centrów ogrodniczych i sklepów złożenie zamówień na prezentowaną podczas targów ofertę z terminem dostawy przed rozpoczęciem wiosennego sezonu ogrodniczego. Wydarzenie ma charakter stricte biznesowy – targi będą zamknięte dla klientów indywidualnych i służyć mają przede wszystkim przeprowadzaniu rozmów handlowych i kontraktacji na następny sezon. Termin targów nie jest przypadkowy – to właśnie późną jesienią składane są zamówienia na asortyment, który pojawi się w sklepach i centrach ogrodniczych na wiosnę. GardenCONTRACTING będzie doskonałą okazją do zapoznania się w jednym miejscu i czasie z szeroką ofertą branży ogrodniczej, poznania nowości produktowych, optymalizacji budżetów zakupowych i złożenia zamówień na preferencyjnych warunkach.

Swój udział już potwierdziły, m.in. takie firmy: Planta Multi-Décor, Best-Pest, Poltops, Eco-Land, Anmax, Intermag oraz  A&M Kałuzińscy Szkółka Polskie Korzenie.

 

-Główną ideą wydarzenia jest umożliwienie wystawcom i odwiedzającym kontraktowania zakupów na nadchodzący sezon – wiosnę 2018. Dwa dni targowe przeznaczone są tylko dla klientów biznesowych i mają służyć prezentowaniu nowych produktów i rozwiązań, zbieraniu opinii wśród odwiedzających na temat przedstawianej oferty, a przede wszystkim kontraktowaniu umów sprzedażowo–zakupowych. Takich targów w branży ogrodniczej w Polsce nie ma. Ponadto większość imprez ogrodniczych odbywa się na wiosnę, a to zdecydowanie za późno na składanie jakichkolwiek zamówień. Od początku marca sklepy i hurtownie muszą mieć już na półkach pełen asortyment produktów, tak aby w momencie rozpoczęcia sezonu ogrodniczego mogły skupić się na sprzedaży i obsłudze klientów detalicznych. – mówi Katarzyna Drobińska, prezes Międzynarodowych Targów Łódzkich

 

www.gardencontracting.pl

 

 

 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: