Nowości moc

Naszym priorytetem jest zwiększenie sprzedaży produktów marek Wolf Garten i Cub Cadet na rynku dealerskim– mówił Krzysztof Grabowski, dyrektor generalny MTD Poland, podczas spotkania zorganizowanego dla partnerów biznesowych w dniach 28-30 września. Wydarzenie było doskonałą okazją do podsumowania minionego sezonu oraz przedstawienia strategii i nowości na 2017 r. „Biznes Ogrodniczy” reprezentowała Renata Aleksandrzak, dyrektor sprzedaży

 

Spotkanie odbyło się w siedzibie firmy MTD Poland w Gościcinie. – Była to doskonała okazja do podsumowania minionego sezonu oraz omówienia trendów sprzedażowych w Polsce i Europie. Przedstawiliśmy naszym partnerom biznesowym strategię na 2017 r. oraz zaprezentowaliśmy m.in. nowości produktowe naszych wiodących marek Wolf Garten i Cub Cadet. Omówiliśmy kierunki rozwoju, w jakich powinniśmy zarówno my, jak i nasi partnerzy handlowi się rozwijać, aby lepiej reagować na zmiany tendencji rynkowych. Najważniejszym punktem spotkania było zaznaczenie zmiany kierunku polityki MTD Poland. Naszym priorytetem jest zwiększenie sprzedaży produktów marek Wolf Garten i Cub Cadet na rynku dealerskim – podsumowuje Krzysztof Grabowski, dyrektor generalny MTD Poland.

W trakcie spotkania największą uwagę poświęcono prezentacji ogromnej liczby nowości w ramach marek Wolf Garten i Cub Cadet.– Duży nacisk kładziemy przede wszystkim na kategorię traktorków ogrodowych, gdzie w ramach marek Wolf Garten i Cub Cadet zaprezentowaliśmy całkowicie nową gamę produktów dealerskich. Stawiamy na nowe i innowacyjne rozwiązania, które są milowym krokiem w stosunku do przyszłości. Nasze traktory uzyskały niespotykany w tej gamie produktów promień skrętu. Przygotowaliśmy także specjalną aplikację serwisową dla tych maszyn, działającą na smartfonach, które łącząc maszynę z telefonem przekazują użytkownikowi wszystkie niezbędne informacje. Nieprzypadkowo zorganizowaliśmy spotkanie w siedzibie naszej firmy, zależało mi bowiem na tym, aby nasi partnerzy handlowi zobaczyli wzorcową powierzchnią ekspozycyjną marek: Wolf Garten, Cub Cadet, a także w warunkach polowych mogli przetestować bardzo szeroką gamę maszyn i na własne oczy przekonać się o nowatorstwie naszych rozwiązań. Dziękuję partnerom biznesowym za aktywny udział w spotkaniu, jak i całemu zespołowi MTD Poland za zaangażowanie w jego organizację – dodaje Krzysztof Grabowski.

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: