Nowy naczelny Biznesu Ogrodniczego

Lider na rynku czasopism w branży ogrodniczej ma nowego redaktora naczelnego. Została nim Anna Walczak, od ponad trzech lat związana z wydawnictwem Media Experts sp. z o.o., wydawcą Biznesu Ogrodniczego

Ogólnopolski miesięcznik Biznes Ogrodniczy – pierwsze na rynku czasopismo branżowe skierowane do detalistów, hurtowników i sieci handlowych – to niekwestionowany lider w tym segmencie prasy. Jego nowym redaktorem naczelnym została Anna Walczak, od ponad trzech lat związana z wydawnictwem Media Experts sp. z o.o. – Przed nowym naczelnym kolejne wyzwania. Ma wyznaczyć nowe kierunki rozwoju pisma, by umocnić na rynku wysoką już pozycję naszego tytułu – mówi Jarosław Olewicz, wiceprezes wydawnictwa Media Experts sp. z o.o. Anna Walczak z wykształcenia jest politologiem, swoje życie zawodowe związała z dziennikarstwem. W wydawnictwie Media Experts Sp. z o.o.  pracuje od 2009 roku. Zaczynała od funkcji redaktora, by później awansować na stanowisko dyrektora wydawniczego dwóch czasopism z portfolio wydawnictwa – „Rynku Zoologicznego” oraz „Biznesu Weterynaryjnego”. – Branża ogrodnicza dynamicznie się rozwija, kierowanie tytułem, który aktywnie kreuje rynek i inspiruje do działania to duże wyzwanie. Dzięki mojej pracy i doświadczeniu Biznes Ogrodniczy dalej będzie się rozwijał. Zamierzam mocno zaakcentować obecność tytułu w tzw. nowych mediach, portal www.biznes-ogrodniczy.pl będzie bardziej dynamiczny i częściej aktualizowany, wzmocnimy również naszą obecność w social media – mówi Anna Walczak. – Ponadto nadal zamierzamy być platformą komunikacji dla ludzi z branży, współtworzyć branżowe targi i konferencje, pozostając w ścisłym kontakcie z centrami ogrodniczymi – dodaje nowa naczelna Biznesu Ogrodniczego.
 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: