Ogrodnicy przyszłości

Właściciele aż 8 brytyjskich centrów ogrodniczych zorganizowali w swoich placówkach pierwszy krajowy Tydzień dla Dzieci

Dziecko stało się najcenniejszym klientem XXI w. W czasach, gdy rynek staje się coraz bardziej konkurencyjny, należy szukać nowych klientów. Najprostszą i najskuteczniejszą metodą jest przyciągnięcie do siebie najmłodszych. Marki, których używamy w dzieciństwie, kojarzą nam się z beztroskimi czasami. Kupujemy je jako dorośli po to, by wrócić do wspomnień z dzieciństwa. Dotyczy to też przyzwyczajeń oraz hobby. Dlatego  branża ogrodnicza musi zawalczyć o młode pokolenie klientów. W Wielkiej Brytanii zorganizowano specjalny event dla dzieci, aby wzbudzić w najmłodszych chęć posiadania własnego ogrodu.

Aż 8 brytyjskich centrów ogrodniczych włączyło się w akcję Tydzień z Dziećmi w Centrum Ogrodniczym, która miała na celu promowanie ogrodnictwa wśród najmłodszych. Event odniósł ogromny sukces. – Jesteśmy zadowoleni z wyników akcji, dzieci chętnie brały w niej udział. Będziemy powtarzać imprezę, bo odniosła pożądany efekt – podkreśla Neil Grant z Centrum Ogrodniczego w Derbyshire.
– Dzieci uwielbiają obserwować, jak rośliny się rozwijają i zakwitają, podglądanie przyrody jest dla nich fascynujące. Trzeba jednak pamiętać, że są one specyficznymi klientami, oczekującymi efektu od razu. Dzieci kochają ogrodnictwo, ale często są niecierpliwe, chcą zobaczyć natychmiastowe rezultaty, dlatego warto polecać im szybko rosnące rośliny – dodaje Neil Grant.
 

REKLAMA