Ogrodnicze święto w Rënku!

Ponad 250 wystawców, ok. 27 tys. zwiedzających, mnóstwo roślin, ciekawe aranżacje, inspiracje i wartościowe porady – to bilans XIV niezwykle udanej Wystawy Wiosna w Ogrodzie, która odbyła się w Gdańsku w dniach 13-15 maja pod patronatem medialnym „Biznesu Ogrodniczego”

Doskonała pogoda, niezwykle zróżnicowana oferta, ponad 250 wystawców, z czego większość stanowili producenci kwiatów rabatowych, bylin i krzewów przyciągnęły mnóstwo miłośników zieleni oraz zagwarantowały wystawie Rënk ogromny sukces.
– Targi Rënk są jednymi z największych na terenie województwa pomorskiego, które przyciągają wielu miłośników ogrodów nie tylko z Trójmiasta, ale i okolic. Od wielu lat marka Kronen jest tu obecna. Jak każda wystawa, także i ta, jest doskonałą okazją do bezpośredniej rozmowy i wysłuchania opinii klientów. Mamy również możliwość pokazania naszych nowości i zainteresowania zakupem odwiedzających event. Dodatkowym atutem jest oferta zdrowej ekologicznej żywności, miodów, win, a także wyrobów twórców ludowych, która przyciąga sporo klientów – mówi Paweł Kanderski, kierownik regionu firmy Lasland.

Niewątpliwie Wiosna w Ogrodzie odniosła ogromny sukces dzięki kompleksowej ofercie. Na Wystawie można było kupić m.in.: rośliny, podłoża, donice, narzędzia, środki ochrony roślin oraz meble ogrodowe. Doskonała organizacja, przygotowanie i przyciągnięcie tak wielu różnych wystawców spowodowały, że w kiermaszu wzięło udział aż 27 tys. miłośników zieleni. Dodatkowo hobbystów przyciągnęła Katarzyna Bellingham, znana z poniedziałkowych programów antenowych Radia Gdańsk, która była gościem wystawy i udzielała na scenie fachowych porad ogrodniczych, nawiązując głównie do tematyki „Ogrodów XXI wieku”.

 – Kiermasz doskonale sprawdza się od lat jako niezwykle skuteczne narzędzie sprzedaży i promocji roślin. Jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w imprezie – podsumowuje Włodzisław Barcikowski, właściciel Szkółki Bylin Barcikowscy.

Jak co roku imprezie towarzyszył szereg konkursów dla wystawców w poszczególnych kategoriach: na najciekawszą aranżację stoiska wystawy, najciekawszy produkt, kwiat rabatowy, najpiękniejsze drzewko i krzew oraz tradycyjnie Nagroda Publiczności za najpiękniejsze stoisko. – Takie imprezy pomagają nam uzyskać natychmiastową opinię na temat oferty i informacji o tym, jakich produktów poszukują klienci. Niezwykle cieszy nas otrzymana nagroda – I miejsce w kategorii „Najciekawszy produkt do ogrodu” – podsumowuje Mariusz Łukasik, przedstawiciel firmy Green Garden, obecnej na targach.
 

REKLAMA
Targi Zieleń to życie