Wymarzony trawnik z nawozami Ogród Start

Nawozy do trawników firmy Ampol – Merol Karol Smoleński  pomogą klientom spełnić marzenia o pięknej i zadbanej murawie. Jak właściciele centrów ogrodniczych powinni skompletować ofertę, żeby odnieść sukces w sprzedaży?

Firma Ampol – Merol Karol Smoleński przygotowała niezwykle kompleksową ofertę nawozów do trawników, które spełnią oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Piękny trawnik to marzenie wielu właścicieli ogrodów. Co zrobić, aby mieć ładną murawę w ogrodzie?

Konsumentom, którzy chcą zrobić pierwsze nawożenie trawników firma proponuje nawóz z azotem na Trawnik MAX marki Ogród Start, dzięki któremu  osiągną doskonałe efekty. W następnym etapie murawę należy nawozić produktem wieloskładnikowym, który oprócz azotu wprowadza do gleby również fosfor i potas. Wymienione składniki wpływają na poprawę zdrowotności roślin i lepsze przezimowanie trawnika. Trawniki wieloletnie powinny być nawożone od wiosny do połowy września w odstępach 30-dniowych w dawce 3-4 kg/100 m2.  W ofercie firmy Ampol-Merol Karol Smoleński znajduje się  znakomity i niezwykle wydajny nawóz wieloskładnikowy marki Ogród Start. Dla klientów, którzy na trawniku walczą z mchem firma ma również rozwiązanie.  Doskonałe na trawniki rosnące na glebach zbyt kwaśnych, wilgotnych, nadmiernie zbitych i słabo przepuszczalnych, na których często pojawia się mech będą Nawóz na trawnik Mech oraz Żelazo antymech.

Warto zwrócić uwagę klientom, że podczas nawożenia nie powinni przekraczać podanych terminów, a przede wszystkim dawek, które zaleca producent. – Często stosując większą od zalecanej porcję nawozu klienci sądzą, że trawnik będzie ładniejszy. Jest to błędne podejście, gdyż rośliny nie są w stanie pobrać tak dużej ilości składników pokarmowych, dodatkowo w ten sposób mogą „spalić” trawnik. Warto także dodać, że dopiero po nawożeniu, klienci powinni podlać trawnik wodą. Nawadnianie przyspieszy rozkład nawozu i jego działanie – tłumaczy Sławomir  Rzeczewski, dyrektor regionalny Ampol-Merol Karol Smoleński.
 

REKLAMA
Targi Zieleń to życie