PNOS na sezon 2015/2016

W dniach 14-15 października odbyło się Spotkanie Dystrybutorów marki PNOS w Hotelu Lamberton w Ołtarzewie, podczas którego została przedstawiona oferta, plany oraz warunki handlowe na nowy sezon

Spotkanie zostało zaplanowane na dwa dni, podczas których odbyła się konferencja, wizyta w Muzeum Powstania Warszawskiego, uroczysty bankiet oraz wizyta w centrali logistycznej PNOS w Gęsinie, k. Pruszkowa. Część oficjalna zaowocowała podsumowaniem sezonu nasiennego 2014/2015, prezentacją nowej struktury Działu Handlowego oraz omówieniem zmian produktowych, w tym nowych programów nasiennych.

PNOS to tradycja i solidność na krajowym rynku nasiennym od 1951 roku. Właściciel 132 odmian, w tym wielu wyjątkowo atrakcyjnych handlowo.  Firma korzysta w własnej bazy logistycznej, własnego laboratorium oraz nowoczesnego parku maszyn.
–  Spotkanie jest istotne zarówno dla naszych dystrybutorów, jak i dla nas samych. To doskonała okazja do rozmowy, przekazania uwag i sugestii. Dzięki temu możemy lepiej się poznać, co przełoży się na lepsze dostosowanie się do potrzeb i wymagań, które stawiają nam nasi partnerzy handlowi – podkreśla Agnieszka Sudoł, dyrektor handlowa PNOS.

Podczas prezentacji prowadzonej przez Pawła Kolasę – Prezesa Zarządu światło dzienne ujrzały nowe koncepcje graficzne, których celem jest unowocześnienie produktów, dostosowanie ich do wymagań rynku i zwiększenie wartości handlowej. Face lifting serii Tradycja, wdrożenie serii Bestsellerów (52 odmiany), Ogrodowej Apteki (zioła) oraz Nasion na Taśmie – to główne punkty strategii i rozwoju na najbliższy sezon. Nowe programy nasienne to nowe, bardzo atrakcyjne handlowo torebki wnoszące dużo świeżości do oferty firmy.

W dalszej części spotkania zaproszeni Goście udali się do Muzeum Powstania Warszawskiego, a dzień został zakończony uroczystym bankietem. W dniu następnym chętni mogli udać się do Centrum Logistycznego PNOS w Gąsinie, k. Pruszkowa.

W spotkaniu poza zaproszonymi Dystrybutorami oraz kadrą zarządzającą PNOS, uczestniczyli także przedstawiciele magazynu „Biznes Ogrodniczy”.
 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: