Polskie firmy na targach Spoga&Gafa

Ponad 2 tys. wystawców z 52 krajów, m.in. z Włoch, Holandii, Wielkiej Brytanii i Polski,  łączna  powierzchnia stoisk wynosząca 207 tys. m² –  targi  Spoga&Gafa rozpoczynają się już za 6 dni

  Żadne inne wydarzenie branżowe nie przyciąga tak wielu przedsiębiorców oraz profesjonalistów działających w sektorze ogrodniczym w Europie.  Tegoroczna edycja targów rozpoczyna się w niedzielę 31 sierpnia i potrwa do 2 września. Targi mają ugruntowaną pozycję i są obowiązkowym miejscem spotkań dla wielu firm. Co więcej, wspierane są przez atrakcyjny i bogaty program wydarzeń towarzyszących, dzięki czemu spełniają również funkcję platformy komunikacji, oferując zwiedzającym wartość dodaną.
Po raz pierwszy w targach wezmą udział przedstawiciele wiodącej niemieckiej organizacji – Landgard, spółki skupiającej producentów, którzy dostarczają rośliny doniczkowe, cięte kwiaty, owoce i warzywa przez 365 dni roku.
Warto zaznaczyć, że na targach  będzie można spotkać około 40 polskich firm, m.in. : Biowin, Bradas, Cellfast, Dajar, Form-Plastic, Przedsiebiorstwo Wielobranżowe Jakub
Chwieduk , Kard, Kwazar, Lamela, Marolex, Planta, Ramp, Romanik.

 – Spoga&Gafa jest niewątpliwie jedną z ważniejszych imprez branżowych, na której warto być. Szczególnie  cieszy nas duży udział polskich wystawców. Tragi  są  okazją do podsumowania rozwoju branży, stają się k miejscem  wymiany doświadczeń pomiędzy profesjonalistami szukającymi najskuteczniejszych strategii biznesowych na przyszłość – zauważa Jarosław Olewicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju „Biznesu Ogrodncizego”, który będzie obecny na targach.
 
     Organizatorzy targów Spoga + Gafa jak zawsze stawiają na interakcję i komunikację. Dlatego pierwszy dzień imprezy zadedykowano właścicielom centrów ogrodniczych, którzy będą mogli wziąć udział w panelach dyskusyjnych z ekspertami rynkowymi. Hala 7 zostanie poświęcona roślinom i produktom, mającym pomóc w utrzymaniu ich w dobrej kondycji. Najlepszy materiał szkółkarski na powierzchni 12 tys. m² przedstawi 100 przedsiębiorstw ogrodniczych, zrzeszonych w niemieckiej organizacji – Landgard. Ponadto na targach powstanie park roślin – firmy ogrodnicze na oczach zwiedzających zaprojektują zieloną lożę.
W tym roku również będą promowane kreatywne pomysły. Konkurs  młodych talentów „Unique Youngstar” zostanie rozstrzygnięty 31 sierpnia. Spośród 15 studentów i młodych projektantów, których prace w kategorii Outdoor Living zostały zakwalifikowane do finału, zostanie wybrana ta najbardziej wyjątkowa.
Na zewnątrz, na powierzchni 800 m2 pomiędzy halami 5 i 6, zostaną zaprezentowane produkty z kategorii BBQ. Tematem przewodnim tego sektora będzie „międzynarodowość”, zwiedzającym zostaną przybliżone tradycje kulinarne z całego świata.
    Naturalnie nie zabraknie w tym roku bulwaru pomysłów, gdzie wystawcy pokażą zwiedzającym najnowsze trendy oraz innowacje. Formuła „100 sekund” ma wszystkim firmom zapewnić możliwość zaprezentowania produktów w półtorej minuty. Dzięki niej zwiedzający będą mieli szybki dostęp do innowacji bez marnowania czasu.
    Targi wychodzą również naprzeciw oczekiwaniom użytkownikom smartfonów, tabletów, laptopów, zarówno wystawcy jak i odwiedzający będą mogli bezpłatnie korzystać z internetu.
 

REKLAMA