Ponad oczekiwania

Fenomenalna Frekwencja, ponad 320 wystawców oraz mnóstwo owocnych rozmów biznesowych –  to  bilans VIII edycji Targów Sadownictwa i Warzywnictwa 2018. Wydarzenie odbyło się w dniach 10- 11 stycznia w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie. Przedstawiciele ,,Biznesu Ogrodniczego” uczestniczyli w tym spotkaniu

Targi Sadownictwa i Warzywnictwa  odwiedziły prawdziwe tłumy klientów. Wystawcy byli bardzo zadowoleni z wydarzenia i ocenili je jako niezwykle korzystne biznesowo spotkanie. W porównaniu z ubiegłym rokiem  liczba wystawców zwiększyła się aż o ponad 60 nowych firm, i w tym roku w wydarzeniu wzięło udział  328 producentów. Spotkanie odbyło się w nowoczesnym obiekcie konferencyjno-targowym Ptak Warsaw Expo w podwarszawskim Nadarzynie. Organizatorzy zadbali także o bardzo bogatą ofertę konferencyjną.   – Po raz drugi wystawialiśmy się na targach TSW. Jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w wydarzeniu. Myślę, że  to spotkanie zaowocuje. Nasze stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem. Co więcej, odbyliśmy w tym czasie szereg istotnych dla nas rozmów biznesowych – podsumowuje Renata Pietrzak, specjalista ds. dystrybucji nasion Moravoseed. Podobnego zdania jest Monika Skurko z firmy Alseed – Garden.   – Promujemy na polskim rynku nasiona holenderskich firm: DAPco, Bakker Brothers oraz Holland Select. Spotkanie w Nadarzynie było dla nas bardzo pozytywne. Nasze stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem, zobaczymy jak odbyte rozmowy przełożą się  na zamówienia. Nawiązaliśmy sporo nowych kontaktów – mówi Moniak Skurko. Targi TSW  to najważniejsze wydarzenie dla sadowników, którzy mogą nie tylko z bliska zobaczyć nowoczesny sprzęt, ale również wysłuchać wykładów i podpowiedzi ze strony uznanych specjalistów. – W tym roku już po raz 5 wzięliśmy udział w targach TSW, ilość zwiedzających z roku na rok  jest coraz większa,  także zwiększa się  liczba wystawców i różnorodność prezentowanej oferty.  Warto też podkreślić, że targi odbywają się w bardzo dobrym terminie – dodaje Adam Stępień, menadżer ds. sprzedaży w firmie Agro-Sur.

 

REKLAMA
Targi Zieleń to życie