Przez pryzmat liczb

We wtorek 8 grudnia w Kielcach odbyły się targi hurtowni ACM Agrocentrum. Była to  już 18. Edycja wydarzenia. W spotkaniu wzięło udział ponad 160 osób. Przedstawiciele „Biznesu Ogrodniczego” uczestniczyli w evencie

Targi zatowarowaniowe ACM Agrocentrum odbyły się w Kielcach w Centrum Kongresowym Skanska SA, przy Al. Solidarności 34 i trwały jeden dzień. – Targi były bardzo udane. Wiele sklepów, które wzięły udział w wydarzeniu były sklepami rolno-ogrodniczymi, obsługującymi zarówno profesjonalistów rolnych, jak i właścicieli ogrodów – mówi Mirosław Łakomiec, właściciel hurtowni ACM Agrocentrum.

 

Podczas imprezy klienci hurtowni mogli zapoznać się z asortymentem firm, nowościami, promocjami oraz złożyć zamówienia. – Dużym zainteresowaniem uczestników targów cieszyły się produkty do ekologicznej produkcji roślin. Ponadto producenci zaprezentowali wiele nowości na sezon 2016. Firma Lasland przedstawiła podłoża do poszczególnych kolorów hortensji, firma KHNO  Polan ponad 100 nowości nasiennych, a Prosperplast nowe modele doniczek – dodaje Mirosław Łakomiec. – Niemal wszyscy producenci oferowali klientom materiały wspierające sprzedaż w postaci reklam, displey’ów, regałów czy szaf na środki chemiczne. Dwaj polscy najwięksi producenci środków ochrony roślin, Ciech Sarzyna i Synthos Agro, przedstawili swoje plany po zmianie właścicieli – tłumaczy. W wydarzeniu wzięło udział ponad 160 osób.

 

– Targi są coraz większe, co moim zdaniem dobrze świadczy o kondycji dostawców. W tegorocznej edycji klientów było więcej, podobnie jak zwiększyły się obroty z zamówień targowych – mówi Łukasz Bednarek, przedstawiciel handlowy w firmie Hollas. – W tym roku nie prezentujemy na targach zatowarowaniowych nowości. Te zostawiamy na Gardenię. Kolejny sezon poświęcimy promocji produktów premium z linii Aqua Save. Ciągle także rozbudowujemy rynek mulczu dekoracyjnego, promujemy także silnie podłoże do borówki. Szczególnie to ostatnie cieszy się dużym powodzeniem. Moda na uprawę borówki amerykańskiej w przydomowych ogródkach nie maleje – dodaje. – Zainteresowanie naszym stoiskiem było większe niż przed rokiem. Na ocenę każdych targów handlowiec patrzy przez pryzmat liczb. A te były dobre – tłumaczy Łukasz Bednarek. Dużym zainteresowaniem wśród uczestników imprezy cieszyła się także firma Sumin.  – Targi z roku na rok cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Wystawia się coraz więcej producentów, a jednocześnie przybywa klientów. Zaobserwowaliśmy to na naszym stoisku. W porównaniu z rokiem ubiegłym nasze stoisko odwiedziło więcej klientów, którzy byli zainteresowani otrzymaniem oferty na sezon 2016 oraz informacją o wprowadzonych nowościach, a tych mamy sporo – mówi Bartosz Gajewski, przedstawiciel handlowy w firmie Sumin. –  Nowości które pojawiły się już w roku 2015 oraz te które pojawią się w 2016 cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem podczas targów. Między innymi ATUT 360SL- herbicyd z rejestracją amatorską, CABRIO DUO 112 EC- środek grzybobójczy z jednodniowym terminem karencji przy uprawie ogórka z rejestracją amatorską, TOPAS 100EC- środek grzybobójczy zwalczający "amerykańskiego mączniaka agrestu" z rejestracją amatorską oraz MultiROOTS- ukorzeniacz w formie żelu do roślin zdrewniałych, półzdrewniałych i zielonych. W związku z tym że nasza oferta jest najszerszą jeśli chodzi o ŚOR i przybywa w niej nowości, z roku na rok obserwujemy coraz większe zainteresowanie naszymi produktami. Dało się to zaobserwować również na targach  ACM Kielce co nas bardzo cieszy – tłumaczy Bartosz Gajewski.

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: