Już od dzisiaj w dystrybucji najnowszy, marcowy numer „Biznesu Ogrodniczego”, wydany po raz pierwszy w formie klejonej
W związku z rozwojem spółki Media Experts, wydawcy „Biznesu Ogrodniczego”, zmienia się forma magazynu – począwszy od marcowego numeru biznesowy miesięcznik kierowany do branży ogrodniczej będzie się ukazywał w formie klejonej. Kolejną zmianą jest okładka marcowego numeru „Biznesu Ogrodniczego” na błyszczącym papierze – w następnych wydaniach wszystkie strony magazynu zostaną wydrukowane w tym standardzie.
Zmiana strategii Wydawnictwa jest odpowiedzią na oczekiwania czytelników. Wynika także z dbałości o jak najlepszy sposób eksponowania materiałów reklamowych i jest przejawem podążania za najlepszymi wzorcami na rynku współczesnej prasy.
– Od ponad dekady obserwujemy rozwój rynku wydawniczego w Polsce. Sukces prasy branżowej wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale także ciągłych zmian i dostosowywania oferty do zmieniającej się rzeczywistości – mówi Jarosław Olewicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju „Biznesu Ogrodniczego”. – Dlatego ciągle udoskonalamy wiodący tytuł w portfolio wydawnictwa – wprowadzamy nowe rubryki, zmieniamy layout, eksperymentujemy z papierem. Tylko w ten sposób można utrzymać zainteresowanie czytelników, które w przypadku „Biznesu Ogrodniczego” niezmiennie pozostaje na bardzo wysokim poziomie – dodaje.
Według badania przeprowadzonego przez niezależny instytut MillwardBrown we wrześniu ubiegłego roku, zasięg czytelnictwa „Biznesu Ogrodniczego” w cyklu półrocznym wynosi ponad 80%. To najlepszy wskaźnik wśród wszystkich badanych czasopism ogrodniczych – kolejne osiągnęło wynik poniżej 50%.