Nie wyobrażam sobie sezonu bez Rajskich Weekendów z Fructusem. W tym wyjątkowym evencie bierzemy udział od pierwszej edycji. Gdy 10 lat temu wydarzenie startowało od razu wiedzieliśmy, że jest to doskonały pomysł. Teraz nasi klienci sami pytają kiedy akcja rusza i niecierpliwie jej oczekują – rekomenduje Wojciech Patora, właściciel Centrum Ogrodniczego Rajski Ogród w Szczecinie. Reprezentacja „Biznesu Ogrodniczego” w miniony weekend wzięła udział w tym wyjątkowym wydarzeniu
Już od 10 lat firma Fosfan każdego roku przez 2 miesiące w szczycie wiosennego sezonu organizuje event – Rajskie Weekendy z Fructusem. Klienci w centrach ogrodniczych w Szczecinie, Zielonej Górze, Drawsku Pomorskim, Kaliszu Pomorskim, Radomiu oraz miejscowości Drawno do końca maja mogą wziąć udział w wyjątkowym evencie połączonym z promocją nawozów marki Fructus. W Szczecinie dodatkowo akcję wspiera ekspert Joanna Woźniak z Centrum Edukacji Ogrodniczej Zdroje, która doradza nie tylko jaki nawóz wybrać, ale i jak uprawiać i pielęgnować rośliny.
– Po raz drugi zostałam ekspertem podczas tego eventu. Klienci mnie rozpoznają, chętnie podchodzą i pytają o rady. Wśród miłośników zieleni jest duża potrzeba rozmów ze specjalistą. Często potrzebują pomocy w wyborze właściwego produktu, chcą się podzielić swoimi spostrzeżeniami. Takie akcje, podczas których pokazuje się nabywcom jak poszczególne nawozy powinny być używane bardzo korzystnie wpływają na sprzedaż Marka Fructus jest znana, produkty są rozpoznawalne i dobrze kojarzone. A nowe opakowania nawozów płynnych zdecydowanie wyróżniają się na półce i przyciągają wzrok – podsumowuje Joanna Woźniak z Centrum Edukacji Ogrodniczej Zdroje w Szczecinie.
Tego typu akcje są w tej chwili najlepszą formą dotarcia do klientów w momencie podejmowania decyzji zakupowej. Nabywcy cały czas szukają odpowiedzi na nurtujące ich pytania związane z uprawą i pielęgnacją roślin, a wyjątkowo chętnie robią zakupy w miejscach, w których otrzymają porady, ale i w ciekawy sposób spędzą czas. – Nie wyobrażam sobie sezonu bez Rajskich Weekendów z Fructusem. W tym wyjątkowym evencie bierzemy udział od pierwszej edycji. Gdy 10 lat temu wydarzenie startowało od razu wiedzieliśmy, że jest to doskonały pomysł. Teraz nasi klienci sami pytają kiedy akcja rusza i niecierpliwie jej oczekują. To tylko utwierdza nas w przekonaniu, że ten event jest potrzebny i ma już stałe miejsce w naszym centrum – mówi Wojciech Patora, właściciel Centrum Ogrodniczego Rajski Ogród w Szczecinie.
Cały czas widać dużą potrzebę eventów edukacyjnych w punktach sprzedaży. – Po raz pierwszy zdecydowałam się wziąć udział w evencie. Akcję oceniam bardzo pozytywnie, nawozy marki Fructus w nowych opakowaniach zdecydowanie przyciągają wzrok klientów, dodatkowe wsparcie marketingowe jakie gwarantuje firma Fosfan wspaniale wyróżnia produkty. Klienci odebrali event bardzo pozytywnie. Dziś nabywcy chętnie robią zakupy w miejscach, które nie tylko gwarantują im otrzymanie najlepszego produktu, ale i pozwalają w ciekawy sposób spędzić czas – podsumowuje Joanna Gradek, właścicielka Centrum Ogrodniczego Zielony Ogród.
Wyróżniające materiały POS w postaci standów i specjalna promocja powodują, że klienci chętnie kupują produkty marki Fructus. – Jako producent chcemy pomagać naszym partnerom biznesowym w promocji naszych nawozów. Chętnie podczas eventów poznajemy również opinie klientów, ich potrzeby i oczekiwania, dzięki czemu możemy odpowiednio dostosowywać naszą ofertę – mówi Magda Olejnik, zastępca dyrektora handlowego ds. marketingu w firmie Fosfan.