W dniach 21-28 września 2010 roku w hotelu Aquis Pelekas Beach w Grecji, odbyła się konferencja szkoleniowa nt. „Reklamacja Skarb Sprzedawcy”, w której wzięli udział najwięksi klienci wrocławskiej hurtowni HORTICO. Partnerzy współpracujący z HORTICO od 2006 roku objęci są programem handlowym, mającym na celu rozwijanie współpracy w zakresie handlu artykułami i sprzętem ogrodniczym poprzez zaspokojenie wzajemnych potrzeb handlowych oraz szkolenia i rozwój w zakresie kompetencji biznesowych. Głównym założeniem szkolenia była poprawa efektywności w sprawnym i bezkonfliktowym obsłużeniu klienta w zakresie reklamacji oraz zwrócenie uwagi na korzyści dla sprzedawcy jakie może odnieść z właściwie obsłużonej reklamacji. Wszystkie te tematy zostały omówione i przeanalizowane w oparciu o materiały szkoleniowe, jak i wzajemną wymianę doświadczeń (case study). Było to już piąte szkolenie zagraniczne, które w opinii partnerów wpłynęło korzystnie na poszerzenie swojej wiedzy biznesowej a przy okazji umożliwiło relaks, oraz „naładowanie akumulatorów” przed nadchodzącym sezonem 2011. W tym roku HORTICO S.A. organizuje jeszcze jedno takie szkolenie na Wyspach Kanaryjskich, dla partnerów hurtowni w Lublinie.