Siła Vitrel-u

Jesienna edycja targów Vitrel przerosła najśmielsze oczekiwania. Doskonała atmosfera, pozytywna energia oraz ogromny optymizm wystawców i zwiedzających potwierdziły, że branża dekoracyjna jest w fazie rozkwitu

Ponad 160 wystawców, najnowsze trendy i wiele ciekawych inspiracji – najważniejsza w Polsce impreza branży decor, której patronem medialnym został „Biznes Ogrodniczy”, już za nami. Jesienna edycja targów Vitrel, która odbyła się w dniach 24-25 września w hotelu Mercure Kasprowy w Zakopanem pokazała, z jaką siłą i energią branża decor może w Polsce rozkwitać.
Wśród wystawców i zwiedzających panował duży optymizm. Wszyscy zgodnie podkreślali, że jesienna edycja przyciągnęła rekordową liczbę klientów, którzy składali konkretne zamówienia. – Tragi Vitrel były bardzo udane. Odwiedziło nas wielu klientów, przeprowadziliśmy sporo konkretnych rozmów biznesowych – podsumowuje Robert Śliwiński, właściciel firmy R&M Warbet.

Vitrel spośród innych imprez i spotkań branżowych wyróżnia się specyficzną formułą. Poza typowymi spotkaniami biznesowymi na stoiskach bezpośrednie kontakty można nawiązać w kuluarach, w przyjemnej i mniej formalnej atmosferze. Targi odbywają się bowiem w hotelu, w którym zatrzymują się wystawcy i firmy handlowe. – Podczas targów można było zapoznać się z imponującą ofertą produktów, poznać najnowsze trendy, porównać jakość i ceny oferowanego asortymentu oraz dokonać optymalnych zamówień do swoich placówek handlowych – mówi Elżbieta Ziarnicka, organizator targów.
Wystawcy zaprezentowali szeroki wachlarz produktów do wyposażenia i dekoracji wnętrz. Bardzo wiele firm prezentowało asortyment AGD, który staje się coraz bardziej popularną kategorią w centrach ogrodniczych. – Jesienna edycja targów była zachwycająca. Po raz pierwszy braliśmy udział w targach w charakterze wystawcy. Jestem pod ogromnym wrażeniem w pełni profesjonalnej organizacji imprezy oraz jej rozmachu – mówi Hanna Hulim, Export/Key Account manager ROJEK DÉCOR.

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: