Firma Vilmorin Garden w tym sezonie zaproponowała partnerom biznesowym przyłączenie się do wyjątkowej akcji „Razem z Vilmorin Garden wspieram Fundację Ewy Błaszczyk „Akogo?” i Klinikę Budzik”. Współpraca z Fundacją przewidziana jest na okres 3 sezonów, do 31 listopada 2017 r. Do akcji w pierwszym sezonie przyłączyło się ponad 350 centrów i sklepów ogrodniczych w całej Polsce
Tekst: Agnieszka Idziak
Firma Vilmorin Garden od wielu lat jest aktywna w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. W tym sezonie po raz pierwszy zaproponowała specjalne działania z zakresu CSR swoim partnerom biznesowym. Każde centrum ogrodnicze mogło przystąpić do akcji „Razem z Vilmorin Garden wspieram Fundację Ewy Błaszczyk „Akogo?” i Klinikę Budzik”. Akcja wspiera dzieci znajdujące się w śpiączce, które potrzebują opieki specjalistów. – Jest to szczytny cel. Zawsze warto brać udział w dobrych inicjatywach. Nie można pracować tylko na zysk, ale i coś wartościowego, a Vilmorin Garden daje nam taką szansę. Z roku na rok liczba klientów zaangażowanych społecznie, którzy zaczynają coraz bardziej świadomie wybierać produkty ze sklepowej półki zaczyna wzrastać – podkreśla Andrzej Brylak, właściciel Centrum Ogrodniczego w Swarzędzu.
Szczegóły akcji
Aby wziąć udział w akcji wystarczyło zalogować się na specjalnie utworzonej stronie internetowej, wypełnić formularz, wpisać dane teleadresowe oraz zadeklarować wysokość obrotu, żeby wybrać materiały reklamowe. Vilmorin Garden przygotowało hangery, wobblery, plakaty, naklejki, ulotki oraz dwa moduły standów z serii „Rodzinny Domowy Ogródek” z nasionami ziół i warzyw na balkony i tarasy oraz gamy dziecięcej. – Sprzedaż nasion Vilmorin Garden w naszym centrum znacznie wzrosła w tym roku, ponieważ ciekawy projekt standów, które przygotowała firma zdecydowanie zwraca uwagę klientów – podkreśla Danuta Świerczyńska, właścicielka sklepu Świerczyńscy w Szczecinku.
Konsumenci, którzy kupią w sklepie 5 dowolnych produktów Vilmorin Garden, otrzymują okolicznościowe upominki – notesik z magnesem. – Akcja jest bardzo atrakcyjna dla klientów, którzy widząc dodatkową aktywność społeczną firmy chętnie wybierają jej produkty. Działania Vilmorin Garden charakteryzuje niezwykła pomysłowość i dobre wyczucie rynku. Produkty Vilmorin Garden w tym sezonie są widoczne, a promocja i standy wspierające akcję zostały przygotowane z najwyższą starannością. Tymi działaniami firma mocno wyróżniła się wśród konkurencji – podkreśla Grzegorz Pintal, właściciel Centrum Ogrodniczego w Gorzowie Wielkopolskim.
Rynkowa przewaga
Violetta Ratajczak, dyrektor sprzedaży na Europę Centralną i Wschodnią Vilmorin Garden
Na bardzo konkurencyjnym rynku, na jakim obecnie działamy, liczy się ciekawy pomysł oraz umiejętność zainteresowania nim innych osób. Obecnie sklepy ogrodnicze muszą szukać własnej drogi rozwoju i tworzyć możliwie dużą liczbę wyróżników. Akcja „Razem z Vilmorin Garden wspieram Fundację Ewy Błaszczyk „Akogo?” i Klinikę Budzik” to ogromna szansa na zbudowanie rynkowej przewagi, a jednocześnie pokazanie klientom, że angażujemy się w inne działania.