Spotkanie dilerów MTD

Przedstawienie trendów sprzedażowych w Polsce i w Europie, podsumowanie mijającego sezonu oraz zagadnienie V generacji sprzedaży, które przedstawił Jarosław Olewicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju „Biznesu Ogrodniczego” to główne elementy spotkania z dealerami zorganizowanego 23 listopada przez firmę MTD

Spotkanie odbyło się w hotelu Uroczysko w Cedzynie koło Kielc. Podczas niego podsumowano rok 2015 oraz zaprezentowano nowości na nowy sezon. – Podczas spotkania przedstawiliśmy partnerom biznesowym trendy sprzedażowe w Polsce oraz w Europie powołując się na wyniki raportu EGMF (European Garden Machinery Federation) – mówi Łukasz Prusak, dyrektor handlowy MTD Poland. – Omówiliśmy kierunki, w jakich nasi klienci powinni się rozwijać, aby lepiej reagować na zmiany rynkowe. Ważnym tematem podsumowania było pokazanie nieustającej zmiany kierunku sprzedaży firmy MTD Poland. W sezonie 2015 firma zwiększyła sprzedaż na rynku tradycyjnym w stosunku do rynku DIY – dodaje.


W trakcie spotkania przedstawiono nowości, jakie znajdą się w ofercie w sezonie 2016. – Będzie dużo nowych produktów, począwszy od gamy łopat, szpadli czy pił marki WOLF-Garten, przez ogólnoświatowy projekt sieci dealerów marki Cub Cadet, skończywszy na tym asortymencie, który wiedzie prym w naszej sprzedaży, czyli nowościach w traktorach ogrodowych – tłumaczy Łukasz Prusak. Podczas konferencji na specjalne zaproszenie firmy MTD Poland Jarosław Olewicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju „Biznesu Ogrodniczego” przybliżył uczestnikom zagadnienie „V generacji sprzedaży na rynku pełnym wyzwań”. 
– Jestem bardzo zadowolony, że mogliśmy gościć przedstawicieli „Biznesu Ogrodniczego”. Wystąpienie na temat V generacji sprzedaży wzbudziło w uczestnikach dodatkowe emocje, które przełożyły się na bardzo interesujące dyskusje o tym, w jakim kierunku powinniśmy jako branża ogrodnicza zmierzać – dodaje Łukasz Prusak.

Spotkanie zakończył uroczysty bankiet. – Podczas wieczornego bankietu rozdaliśmy kilkanaście nagród dla naszych najlepszych dealerów w różnych kategoriach sprzedażowych, co było jednym z przyjemniejszych zadań tego wieczoru – podsumowuje Łukasz Prusak.

REKLAMA