Stiga na nowy sezon

Przyszłość należy do sprzętu akumulatorowego i nie można ignorować tego trendu – mówił Sławomir Gajda, dyrektor generalny Stiga podczas spotkania zorganizowanego dla dilerów, które odbyło się 18-20 września w Licheniu. Reprezentacja „Biznesu Ogrodniczego” uczestniczyła w tym wydarzeniu

 

Tradycyjnie już przygotowując się do nowego sezonu Stiga  zaprosiła partnerów biznesowych na spotkanie, aby pokazać nowości, przybliżyć warunki współpracy oraz podsumować dotychczasowe działania. Spotkanie zostało podzielone na dwie części – teoretyczną oraz praktyczną – każdy uczestnik  mógł zobaczyć i wypróbować maszyny,  sprawdzić  jak się nimi pracuje.

Sławomir Gajda, dyrektor generalny Stiga rozpoczął  spotkanie od podsumowania minionego sezonu. –Warunki pogodowe, susza która dotknęła znaczącą część Polski miały wpływ na sprzedaż maszyn ogrodniczych.  Pomimo trudnych warunków pogodowych Stiga zakończyła miniony rok z 22 % wzrostem sprzedaży.  – Ten wynik udowadnia, że marka Stiga będąc liderem branży dynamicznie się rozwija – powiedział Sławomir Gajda. Zdecydowanie najważniejszą grupą produktów z najlepszymi wynikami sprzedaży były w tym roku traktory oraz kosiarki– notując bardzo wysokie wzrosty sprzedaży. Bardzo ważną grupą produktów są roboty koszące, zamiatarki, kosy, pilarki, sekatory, a także myjki ciśnieniowe i glebogryzarki.

Dilerzy mogli zobaczyć nowe modele urządzeń, które zostaną wprowadzone do oferty, m.in. nowe modeli kos i kosiarek spalinowych,  traktorki, nową linię urządzeń akumulatorowych.

Podczas spotkania  zwracano uwagę na konieczność wprowadzania do oferty sklepów dilerskich szerokiej gamy urządzeń  akumulatorowych, to jest przyszłość rynku, więc nie można  tego trendu  lekceważyć.   Sprzęt akumulatorowy jest coraz lepszy i bardziej wydajny. Produkty akumulatorowe będą zastępować urządzenia spalinowe,  na dzisiaj technicznie już im  nie ustępują.

W czasie konferencji przybliżono również najnowsze trendy. Przyszłością rynku jest trend connect – polegający na tym, że poszczególne  urządzenia będą się ze sobą komunikowały, będą  sterowane przez aplikację– użytkownik w niedalekiej przyszłości będzie otrzymywać   np. powiadomienia o przeglądach technicznych czy też zużyciu materiałów eksploatacyjnych. Klienci oczekują maszyn wydajnych, wygodnych i łatwych w obsłudze, tym samym proponując do sprzedaży urządzenia nie można ignorować nowych technologii.

 

REKLAMA
Targi Zieleń to życie