Szach i mat

Już od dzisiaj w dystrybucji najnowszy, kwietniowy numer „Biznesu Ogrodniczego”, wydany po raz pierwszy na matowym papierze
 
Podążając za najlepszymi wzorcami na rynku prasy, chcemy zaprezentować naszym Czytelnikom gazetę, która będzie jednocześnie elegancka i ekologiczna. Mamy nadzieję, że matowy papier, który nie odbija światła, sprawi, że lektura najważniejszego biznesowego pisma w branży ogrodniczej będzie jeszcze przyjemniejsza. Dzięki tej zmianie Państwa materiały reklamowe będą wyglądały na naszych łamach nowocześnie i efektownie
 

Dla wydawnictwa, które rozwija się zgodnie z przemyślaną, precyzyjną strategią godną najlepszych szachistów, a swoje partie zwykle kończy sukcesem – mat jest najodpowiedniejszą formą papieru. Nadal chcemy błyszczeć w branży, ale inaczej niż do tej pory. – Sukces na rynku prasy branżowej wymaga ciągłych zmian i dostosowywania oferty do szybko zmieniającej się rzeczywistości – mówi Jarosław Olewicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju „Biznesu Ogrodniczego”.

 

Zachęcamy do podążania naszym śladem i korzystania z najnowszych trendów przy przygotowywaniu materiałów marketingowych dla Państwa klientów.

W kwietniowym numerze „Biznesu Ogrodniczego”, m.in. ekskluzywny wywiad z Beatą Skrętowską, obszerny raport o cebulach, bulwach i kłączach oraz ogrodnicza relacja z Wrocławia. Zachęcamy też do lektury dodatku „BBQ i meble ogrodowe”. Mamy nadzieję, że gdy najnowszy numer magazynu trafi do Państwa rąk za oknem będzie już wiosna.  
 

REKLAMA
Targi Zieleń to życie