Szkółka Polskie Korzenie – stawiamy na mądry marketing

Efektowna ekspozycja roślin z oferty wiosennej w tunelu foliowym od późnej jesieni do połowy lutego, udział w branżowych targach, współpraca z producentami programu „Rok w Ogrodzie” – m.in. tymi metodami Szkółka Polskie Korzenie promuje swoją markę  

Działania reklamowe, prowadzone na wielu płaszczyznach dają możliwość budowania rozpoznawalnej marki. Ciężko pracujemy nad tym, aby klienci utożsamiali naszą szkółkę z najwyższą jakością produktu oraz obsługi klienta – mówi Michał Kałuziński, właściciel Szkółki Polskie Korzenie. Jakie metody sprawdzają się najlepiej? – Innowacyjnym na polskim rynku szkółkarskim okazało się nasze przedsięwzięcie w formie ekspozycji roślin z oferty wiosennej, ustawionej w jednym z tuneli, gdzie niezależnie od pogody odwiedzający szkółkę klienci mogą obejrzeć materiał szkółkarski proponowany przez nas do handlu. Co ważne, wystawa ma długoterminowy charakter i trwa od późnej jesieni do połowy lutego. Przedsięwzięcie poprzedza szeroko rozpowszechniana informacja o wydarzeniu, zarówno w formie zaproszeń rozsyłanych tradycyjną pocztą, jak i wpisów w mediach społecznościowych oraz w prasie branżowej – wyjaśnia Michał Kałuziński.

Szkółka zwiększa także sprzedaż dzięki obecności na targach ogrodniczych, odbywających się w okresie jesienno-zimowym. – Pomimo obecności Szkółki Polskie Korzenie na rynku europejskim od kilku lat, wciąż spotykamy kontrahentów, którzy słyszą o nas po raz pierwszy. To potwierdza sens uczestnictwa w takich imprezach – mówi Michał Kałuziński. – W tym roku podjęliśmy również współpracę z producentem programu telewizyjnego „Rok w Ogrodzie”, Jackiem Czaplarskim, czego efektem było nagranie w naszej szkółce rzetelnego materiału do kilku odcinków. Niewątpliwie udział doświadczonego ogrodnika oraz możliwość pokazania nowinek roślinnych wzbogaciły treść przekazywaną w programie – dodaje.

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: