Lipiec i sierpień to najgorętsze miesiące w roku. Nie tylko kiedy spojrzymy za okno, ale również, kiedy spojrzymy na sprzedaż w centrach ogrodniczych.
O tym, że warto być konsekwentnym w działaniu, solidnie podchodzić do pracy i całkowicie się poświęcić roślinom opowie nam w tym wydaniu Michał Sutkowski, który od lat prowadzi rodzinny biznes szkółkarski. Zapraszam do lektury wywiadu.
Ponadto w numerze raport o e-commerce, który na dobre zagościł w branży ogrodniczej. Z raportu dowiemy się, czy warto inwestować w sklep internetowy i jak rozwija się ta dziedzina handlu. Sierpień to również przygotowanie do targów Zieleń to Życie, które to od lat cieszą się wielkim sukcesem w branży. O wyzwaniach jakie mają przed sobą organizatorzy rozmawialiśmy z prezes Agencji Promocji Zieleni Joanną Filipczak.
W numerze również polskie akcenty na niedawno zakończonych targach spoga+gafa, wiele nowości i interesujących materiałów. Możemy dowiedzieć się również jakie inwestycje realizuje firma Thermoflor (dawniej Deforche) oraz czy sprzedaż produktów na gryzonie jest opłacalna.
Zapraszamy Państwa również do odwiedzenia najbliższych wydarzeń: Targów Zieleń to Życie w Warszawie, Zielonego ShowRoom w Konstantynowie Łódzkim czy kiermaszu ogrodniczego Jesień w Ogrodzie w Gdańsku.
W najbliższym czasie wiele będzie się działo. E-wydanie znajdziesz tutaj: Biznes Ogrodniczy, a drukowane dotrze do Ciebie Pocztą!
Zachęcam do lektury!
Karolina Kałdońska
Redaktor Naczelny