Podczas targów ZIELEŃ TO ŻYCIE 1 września w Warszawie odbędzie się blok prezentacji skierowanych do osób zarządzających centrami ogrodniczymi, hurtowniami oraz do dystrybutorów i osób zainteresowanych sprzedażą w branży ogrodniczej
Na pierwszy dzień targów w godz. 14.30 do 17.30 zaplanowanych jest kilka obszarów tematycznych. ,,Filary rozwoju firmy branży ogrodniczej” z mocnym akcentem na problematykę zarządzania personelem w placówce handlowej przedstawi Małgorzata Kośmicka z firmy doradczej Navigtor w partnerstwie z Vilmorin Garden. Zagadnienia związane z szybko zmieniającym się podejściem do klienta przybliży Jarosław Olewicz – wydawca „Biznesu Ogrodniczego” – patron seminarium w prezentacji ,,Skuteczny marketing – czyli jaki? Prosument – nowoczesny konsument XXI wieku”. Specyfikę zarządzania dostawami i materiałem roślinnym w centrum ogrodniczym przedstawi Katarzyna Łazucka – Cegłowska ze szkółki ŁAZUCCY.
Zgłoszenia i bliższe informacje na stronie www.zielentozycie.pl