Już za nami wiosenna edycja targów Vitrel, która odbyła się w dniach 31 maja – 1 czerwca w nowej lokalizacji w Hotelu Warszawianka w Jachrance. „Biznes Ogrodniczy” objął wydarzenie patronatem medialnym
W wydarzeniu wzięło udział ponad 140 wystawców z Polski i z zagranicy, to największe targi branży decor o charakterze biznesowym w Polsce. Podczas targów spotkali się producenci, dystrybutorzy i importerzy oraz właściciele hurtowni, sklepów detalicznych i centrów ogrodniczych. Królowały dekoracje w kolorach złota, miedzi, bieli i pasteli. – Targi Vitrel są dla nas doskonałą okazją do zaprezentowania oferty, ale i pozyskania informacji od naszych klientów na temat asortymentu i ich potrzeb. Dwa dni stricte biznesowe pozwalają na przeprowadzenie bez pośpiechu konkretnych rozmów– mówi Syliwa Bies, współwłaścicielka firmy DecorPAP.
Podczas targów prezentowany był zróżnicowany wybór produktów w 4 podstawowych grupach tematycznych: kreacja stołu, wyposażenie kuchni, dekoracje wnętrz, tarasów i ogrodów oraz upominki i pamiątki. – Targi Vitrel są przede wszystkim bardzo efektywne. Jak informują nasi wystawcy, po kolejnych edycjach podpisują kontrakty, które zapewniają im sprzedaż na kilka miesięcy. Handlowcy odwiedzający nasze wydarzenie mają możliwość poznania i porównania ofert wystawców – mówi Elżbieta Ziarnicka, organizatorka targów. Targi Vitrel organizowane są od 2002 r., jako impreza wyłącznie dla profesjonalistów. Event to doskonała okazja do spotkań, rozmów biznesowych i kuluarowych.
Jesienna edycja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-29 września.