Wiosna na całego

Liczne konkursy z nagrodami, porady ekspertów, ciekawe promocje i rabaty – tak wyglądał długi weekend w centrach ogrodniczych

Pogoda, dostawcy i przede wszystkim klienci dopisali – majówka w centrach ogrodniczych była pełna wrażeń i atrakcji. Na miłośników ogrodnictwa czekało wiele ciekawych konkursów, promocji, kuponów rabatowych czy degustacji potraw. Redakcja „Biznesu Ogrodniczego” również nie próżnowała, odwiedzając centra i hurtownie ogrodnicze, w których można było ciekawie spędzić czas.  W hurtowni Bogdana Królika klienci mogli zwiedzić polową kolekcję 450 odmian tulipanów. Podczas majówki odbył się chrzest nowej odmiany ‘Aleksander Kwaśniewski’. Właściciel przez trzy dni zapewnił klientom różnorodne atrakcje, nie zabrakło też przedstawicieli wiodących firm ogrodniczych, m.in. Agrecol czy Rosa Ćwik.
W centrach ogrodniczych natomiast nabywcy mogli nie tylko zaopatrzyć się w rośliny do domu i ogrodu, ale też skorzystać z porad ekspertów. Przedstawiciele handlowi firm wspierali centra ogrodnicze w promocji produktów, centra ogrodnicze proponowały także konsultacje z architektami krajobrazu. W tym sezonie majówka była doskonałym momentem, aby z sukcesem rozpocząć sezon po długim oczekiwaniu na wiosnę.

– Jak co roku na majówkę przygotowaliśmy bardzo dużo atrakcji, m.in. koncert połączony z konkursami, liczne zabawy i gry dla dzieci, zaprosiliśmy także animatorki, które malowały twarze dzieci i dorosłych. Z ogromnym zainteresowaniem spotkała się możliwość wyrabiania naczyń z przedstawicielami pracowni garncarstwa Arkuszyńscy. Przedstawiciele firm ogrodniczych promowali swoje produkty i odpowiadali na liczne pytania zainteresowanych klientów. Tegoroczny weekend majowy przedłużył się na sobotę i niedzielę, dlatego zadbaliśmy o atrakcje również i na te dni. W sobotę odbył się u nas event „Ogród marzeń” zorganizowany przez firmy COMPO, FISKARS, Marolex oraz Vilmorin Garden z programem Ogród Marzeń Marka Jezierskiego – podsumowuje Bartłomiej Kurpiewski z działu Marketingu i Sprzedaży Internetowej centrum ogrodniczego PrimaFlora.

Cykl spotkań „Ogród marzeń” trwa od 20 kwietnia do 2 czerwca. – Podczas tych konsultacji klienci centrów ogrodniczych dowiadują się, jak pielęgnować i dbać o rośliny, odpowiednio je przycinać, kiedy podlewać i nawozić, a także kiedy wysiewać nasiona warzyw, kwiatów i ziół. Ideą warsztatów jest przybliżenie konsumentom pasji ogrodniczej, uatrakcyjnienie oferty centrów i wsparcie ich działań – podkreśla Violetta Ratajczak, dyrektor sprzedaży na Europę Centralną i Wschodnią Vilmorin Garden.

Nowy sezon ogrodniczy został barwnie i hucznie zainagurowany. Jak zatem późne nadejście wiosny w tym roku wpłynie na funkcjonowanie zielonego biznesu? Opinie na ten temat w najnowszym majowym numerze „Biznesu Ogrodniczego”.

REKLAMA
Targi Zieleń to życie