Współpraca się opłaca

Pokaz połykaczy ognia, chodzenie po rozżarzonym węglu to tylko część atrakcji z okazji Dni Otwartych w firmie Kwazar, które odbyły się 31 maja. To już kolejne spotkanie dla partnerów biznesowych zorganizowane przy współpracy firm Kwazar, W. Legutko i Best-Pest, które okazało się wielkim sukcesem

Kooperacja trzech firm – Kwazar, W. Legutko i Best-Pest – rozpoczęła się w 2014 r. i trwa, przynosząc wymierne efekty, do dziś. Trzy niezależne podmioty opierają swoje działania na polskim pochodzeniu produktów i to pomaga im budować stabilną pozycję na rynku. Poprzez połączenie różnych doświadczeń i punktów widzenia proponują klientom atrakcyjne oferty produktowe. Na zwiększenie rozpoznawalności marek z pewnością przełożyły się eventy i szkolenia organizowane przez Kwazar, W. Legutko oraz Best-Pest.

Potwierdzeniem sukcesów firm były ostatnie Dni Otwarte przygotowane dla partnerów biznesowych Kwazar. Event rozpoczął się od zwiedzania siedziby firmy w Jaktorowie. Następnie gości zaproszono do hotelu Panorama w Mszczonowie. Na miejscu zorganizowano prezentacje wszystkich trzech firm oraz uroczystą kolację i bankiet.

– Od samego początku imprezy organizatorzy nie przestali zaskakiwać. Oprócz zwiedzania i prezentacji firm mogliśmy uczestniczyć w wielu atrakcjach. Takie eventy zdecydowanie budują rewelacyjne relacje z klientami oraz pokazują jak prosperuje dana firma – mówi Renata Aleksandrzak, dyrektor sprzedaży „Biznesu Ogrodniczego”, biorąca udział w wydarzeniu.

Ponadto organizatorzy zadbali o dodatkowe atrakcje, takie jak pokaz połykaczy ognia czy chodzenie po rozżarzonym węglu.

– Event przebiegał zgodnie z planem i nawet nieprzychylna chwilami aura nie pokrzyżowała nam planów. Takie spotkania to doskonała okazja do rozmów w mniej formalnej atmosferze. Możemy lepiej poznać oczekiwania klientów i dzięki temu budować trwalsze relacje. Klienci mogli zobaczyć  jak wygląda proces produkcyjny opryskiwaczy oraz poznać załogę, która tworzy Kwazar.  Cieszymy się, że czuli się u nas bardzo swobodnie i dobrze się bawili, co  wielokrotnie podkreślali dziękując za zaproszenie – mówi Sylwia Lewicka, specjalista ds. marketingu w firmie Kwazar.
 

REKLAMA
Targi Zieleń to życie