Zatowarowanie na gardenCONTRACTING

Już tylko 3 dni dzielą branżę ogrodniczą od I edycji Targów Zatowarowania Centrów i Sklepów Ogrodniczych gardenCONTRACTING, które odbędą się w Łodzi 8-9 listopada. Biznes Ogrodniczy” objął wydarzenie branżowym patronatem medialnym

Nowe wydarzenie branżowe będące odpowiedzią na zapotrzebowanie przedstawicieli branży ogrodniczej od samego początku jego komunikacji cieszy się dużym zainteresowaniem. Grupa ośmiu wiodących firm wyraziła swoje poparcie dla  projektu przyjmując zaproszenie organizatora do udziału w gardenCONTRACTING  w charakterze partnera targów. W gronie tym znalazły się firmy: W. Legutko, Cellfast, Agrimpex, Tropical, Ramp, PNOS Ożarów, Grupa Inco oraz SBM Life Science – producent marki PROTECT GARDEN.

– Jest to pierwsza tego typu impreza targowa o zasięgu ogólnopolskim. Wydaje nam się, że ta formuła powinna się sprawdzić, dlatego z dużym zainteresowaniem i nadziejami oczekiwać będziemy na jej efekty sprzedażowe –  mówi Grzegorz Zając, dyrektor sprzedaży, SBM Life Science – PROTECT GARDEN.

– Nasz udział w targach to przede wszystkim promocja produktów marki Cellfast. Na targach zaprezentujemy nowości, które już niebawem pojawią się na polskim rynku. Mamy nadzieję , że gardenCONTRACTING będzie dla nas doskonałą okazją do wielu interesujących spotkań biznesowych – dodaje Wojciech Kaleniecki, kierownik ds. sprzedaży Cellfast.

GardenCONTRACTING jest wydarzeniem, w formule B2B, adresowanym do klienta biznesowego, którego główną ideą jest umożliwienie właścicielom i pracownikom hurtowni, centrów i sklepów ogrodniczych składania zamówień na prezentowaną podczas targów ofertę z terminem dostawy przed rozpoczęciem wiosennego sezonu ogrodniczego. Uważam, że Targi gardenCONTRACTING są zorganizowane w doskonałym terminie.  Jest to idealny czas dla Agrimpex na zaprezentowanie oferty na rok 2018. Natomiast lokalizacja Targów w centrum Polski przyciągnie więcej klientów –  podsumowuje Tomasz Mędrala, kierownik działu sprzedaży Agrimpex.

W jednym miejscu i czasie spotkają się producenci i dystrybutorzy branży ogrodniczej, którzy podczas imprezy zaprezentują klientom specjalnie przygotowaną ofertę na zakup swoich produktów. – Liczę, że targi gardenCONTRACTING przyciągną wielu uczestników oraz stworzą atmosferę sprzyjającą poszerzaniu kontaktów handlowych. Podczas tego wydarzenia firma W. Legutko przedstawi nowości produktowe oraz zaproponuje ofertę na rozpoczynający się sezon 2017/2018 – zapowiada Joanna Legutko,  członek zarządu W. Legutko.

Wydarzenie ma charakter biznesowy – targi będą zamknięte dla klientów indywidualnych i służyć mają przede wszystkim przeprowadzaniu rozmów handlowych i kontraktacji na następny sezon.  Targi gardenCONTRACTING to ważne wydarzenie dla branży ogrodniczej.

Udział w targach umożliwi hurtowniom i sklepom przedsezonowe zatowarowanie w produkty o najwyższej jakości.  Jesteśmy przekonani, że dogodny termin targów wpłynie na wysoką frekwencję, a świetna lokalizacja – w centrum  Polski, ułatwi dojazd wszystkim zainteresowanym – mówi Zbigniew Joniec, specjalista ds. marketingu Tropical. Ofertę targową uatrakcyjnią wydarzenia towarzyszące. Podczas targów odbędzie się Akademia „Biznesu Ogrodniczego” zorganizowana przez „Biznes Ogrodniczy”. Dla uczestników udział w akademii będzie doskonałą okazją do wymiany opinii, doświadczeń, omówienia kluczowych dla branży zagadnień.

Ważną częścią targów będzie Akcja Wielkiego Rabatowania – wystawcy przygotują specjalne zniżki i rabaty na wybrany asortyment, które będą obowiązywały przy kontraktowaniu zakupów podczas targów. Akcja skierowana jest do właścicieli sklepów i centrów, którzy korzystając z targowej oferty będą mogli zatowarować magazyny, zaopatrując się również w nowości rynkowe oszczędzając swoje  pieniądze.

www.gardencontracting.pl

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: