ZIELEŃ TO ŻYCIE – nowy, inny wymiar zieleni

Ostatnie wolne stoiska targowe, nabierający rozpędu program, nowe firmy i produkty oraz nowe  kraje w gronie wystawców. Kolejna 24. odsłona ZIELEŃ TO ŻYCIE pod patronatem „Biznesu Ogrodniczego” oraz magazynów „Garden&Trends” i SlowLife już za niespełna trzy miesiące-  1-3 września w EXPO XXI w Warszawie

Wśród wystawców z sektora szkółkarskiego pojawią się nowe firmy z młodym materiałem roślin ozdobnych, a także owocowych. Nie zawiodą się Ci którzy na ,,Zieleń to życie” poszukują partnerów i dostawców materiału drzew, krzewów, bylin, pnączy, traw, róż, roślin jagodowych i innych owocowych, cebul i kwiatowych roślin, choinek świątecznych. W części technicznej zobaczymy więcej  firm z maszynami i urządzeniami do produkcji, w tym  nowe produkty i marki. Różnorodna oferta środków do produkcji, a zwłaszcza doniczek, wielodoniczek, opakowań, środków ochrony oraz nawozów z pewnością zainteresuje producentów. W ofercie wystawców, którzy pokażą wyposażenie terenów zieleni widać  tendencję do łączenia   domu i tarasu z ogrodem w jedną czytelną przestrzeń stylistyczną.  Nowy sektor florystyczny na Wystawie ulokowany w hali 4, pod nazwą Flower Expo Polska wniesie atrakcyjne uzupełnienie do ZIELENI.  To, co niewątpliwe zwróci uwagę zwiedzających oprócz kolorów i atrakcyjnych w formie prezentacji to powiew egzotyki – pojawią się bowiem wystawcy z Ameryki Południowej – Kolumbia, Ekwador, Afryki – Kenia i Uganda oraz Azji – Chiny, Tajlandia. Liczna będzie grupa producentów i dystrybutorów z Holandii,  ale pojawią się także inni europejscy wystawcy także z Polski.

Do Warszawy! Więcej powodów do wizyty na Wystaw
ie
Przegląd produktów, nowości, informacje i kontakty to główne powody wizyty na targach.
Do odwiedzających dotychczas ZIELEŃ TO ŻYCIE  – producentów – szkółkarzy i ogrodników, przedstawicieli handlu,  projektantów i wykonawców zieleni oraz zieleni publicznej i oczywiście amatorów i pasjonatów dołączy szersze niż dotychczas grono florystów, właścicieli kwiaciarń, hurtowników, dystrybutorów – z kraju i zagranicy. Kupcy z sieci i przedstawiciele detalicznego handlu ogrodniczego zyskają dodatkową motywację do wizyty – nowe, ciekawe produkty. Atrakcyjny program branżowy to kolejny powód by zarezerwować czas w pierwszych dniach września – informuje Agnieszka Żukowska – dyrektor targów.  – W programie m.in. :  Filary rozwoju firmy i zarządzanie personelem w placówce handlowej (Nawigator w partnerstwie z Vilmorin Garden); . Zagadnienia związane z szybko zmieniającym się podejściem do klienta przybliży  Jarosław Olewicz – wydawca „Biznesu Ogrodniczego” w  prezentacji   ,,Skuteczny marketing – czyli jaki? Prosument – nowoczesny konsument XXI wieku”. W programie taże: prawna ochrona odmian – dla producentów i handlowców ,  zarządzanie dostawami i materiałem roślinnym w centrum ogrodniczym oraz tematy dotyczące praktycznych aspektów produkcji szkółkarskiej. Zobaczymy także pokazy  florystyczne – w czwartek, piątek dla profesjonalistów. W sobotę prezentacje dla architektów krajobrazu, a także bogaty program dla szerszego grona odwiedzających – mówi Agnieszka Żukowska.

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: