Już tylko 14 dni dzieli nas od Wystawy „Zieleń to życie”. Weźmie w niej udział ponad 300 firm, w tym 167 producentów roślin z Polski i 11 innych krajów. Ich stoiska podziwiać będzie 17 000 zwiedzających, wśród których znajdzie się około 5 000 profesjonalistów z Polski i krajów sąsiednich. Zdaniem Agnieszki Żukowskiej, prezes Agencji Promocji Zieleni, o powodzeniu wystawy zadecydowało w głównej mierze zaangażowanie zespołu organizatorów, a także samych wystawców, którzy wnoszą swój potencjał, pomysły i pracę nie tylko w czasie trwania imprezy, ale również na etapie jej przygotowań. – Nie wszyscy wiedzą, że szkółkarze, zwłaszcza ci zrzeszeni w Związku Szkółkarzy Polskich bardzo się angażują w opracowanie koncepcji wystawy w ciągu całego roku – podkreśla pani Agnieszka. – To właśnie oni wnoszą innowacyjne pomysły, wskazują na elementy, które powinny ulec zmianie i żywo o nich dyskutują. Podstawą tego długotrwałego procesu jest pasja oraz wiara w to, że „Zieleń to życie” nie jest tylko pustym hasłem, ale ma rzeczywistą wartość i niesie z sobą mocne przesłanie.
Wystawa „Zieleń to życie” stanowi również bardzo ważne wydarzenie dla centrów ogrodniczych, z myślą o których przygotowana została konferencja szkoleniowa „Centrum Ogrodnicze – sukces gwarantowany”. Poprowadzi ją John Stanley, swiatowego formatu specjalista w dziedzinie marketingu i sprzedaży. Prelegent skoncentruje się na tym, co niezależne centra ogrodnicze muszą zrobić, by rozwijać rynek. Przedstawi również pomysły i koncepcje nie opierające się na inwestycjach kapitałowych, ale na prostych działaniach, które będzie można wprowadzić w firmie nawet następnego dnia.