Znamy już program VI Forum Branży Ogrodniczej

Przegląd najnowszych trendów obowiązujących w branży, analiza najnowszych badań, wyczerpujące prezentacje autorytetów zielonego biznesu oraz Trade Table – oto niektóre elementy bogatego programu VI Forum Branży Ogrodniczej. Tematem przewodnim tegorocznej konferencji będzie analiza zmian współczesnego  konsumenta w  prosumenta

 

Najważniejsze spotkanie kadry zarządzającej branży ogrodniczej  już 8 listopada w poznańskim hotelu Andersia. Program dwudniowej konferencji zapowiada się bardzo imponująco. Już po raz szósty organizatorzy przygotowali dla uczestników spotkanie na najwyższym merytorycznie poziomie. 

 

Tegoroczny program został podzielony na dwa współgrające ze sobą bloki. Pierwszy z nich dedykowany jest kadrze zarządzającej centrami ogrodniczymi. Drugi natomiast usatysfakcjonuje producentów, dystrybutorów, hurtowników oraz detalistów. Podczas tegorocznego VI Forum Branży Ogrodniczej po raz pierwszy  odbędą  się mini targi ogrodnicze – strefa rozmów biznesowych – „trade table”.

 

Swoje prezentacje przedstawią specjaliści z branży ogrodniczej. Prelegentami tegorocznej edycji będą:  dr Izabella Anuszewska research unit director, Milward Brown, SMG/KRC, Eka Barcys, analityk badań Euromonitor International, Marcelin Matusiak,  Team Manager GFK Polonia,  Natalia Hatalska,  analityczka i blogerka.

 

Strategicznym partnerem VI Forum Branży Ogrodniczej jest firma Rolimpex S.A. Partnerami  branżowymi wydarzenia są firmy: Deforche Construct, Dachser, Vilmorin Garden, Briggs & Stratton, marka Athena a także PSCO. 

REKLAMA
Targi Zieleń to życie