Znamy program VII Forum Branży Ogrodniczej

Znamy już program I Kongresu Dystrybucji i Handlu oraz VII Forum Branży Ogrodniczej. Tematem przewodnim  największej konferencji biznesowej w branży ogrodniczej i zoologicznej, która przyciągnie do Poznania blisko pół tysiąca gości będzie omnichannel, czyli sprzedaż wielokanałowa – odpowiedź na zmieniającego się konsumenta, który oczekuje, aby zakupy były wygodne, szybkie i – dzięki technologiom mobilnym – możliwe do zrealizowania w dowolnym miejscu i czasie

 

I Kongres Dystrybucji i Handlu, w ramach którego odbędzie się VII Forum Branży Ogrodniczej oraz V Forum Branży Zoologicznej coraz bliżej. Już 3 października w hotelu Novotel w Poznaniu spotkają się wszyscy najważniejsi przedstawiciele zielonej branży.

Jedną z największych atrakcji Kongresu będą goście specjalni, którzy przyjadą do Poznania na specjalne zaproszenie Wydawnictwa Media Experts. Na Kongresie prelekcję wygłosi m.in. John Stanley, guru zarządzania i marketingu, jeden z największych światowych ekspertów w dziedzinie handlu, właściciel firmy doradczej John Stanley Associates. Jako renomowany ekspert John Stanley podróżuje po całym świecie, śledząc globalne trendy i doradzając właścicielom firm, jak przystosować swój biznes do zmieniających się okoliczności.

Gościem I Kongresu Dystrybucji i Handlu będzie również dr Marek Borowiński, specjalista od zwiększania sprzedaży oraz visual merchandisingu, od wielu lat prowadzący handlowe audyty, szkolenia i wykłady, autor Sklepowych rewolucji – pierwszego programu telewizyjnego, w którym „lekarz sklepów” ratuje polskie biznesy i doradza ich właścicielom.

 

 

Unikatowy program

Tematem przewodnim Kongresu będzie natomiast omnichannel, czyli sprzedaż wielokanałowa – odpowiedź na zmieniającego się konsumenta, który oczekuje, aby zakupy były wygodne, szybkie i – dzięki technologiom mobilnym – możliwe do zrealizowania w dowolnym miejscu i czasie.

W ramach prelekcji i dyskusji panelowych porozmawiamy m.in. o nowych generacjach konsumentów. Wspólnie poszukamy odpowiedzi na najważniejsze pytania współczesnego handlu. Jak kupują i postrzegają produkty przedstawiciele pokolenie X, Y i Z? Jak innowacje zmieniają zakupy? Czy jesteśmy u progu cyfrowej rewolucji w handlu tradycyjnym?

W ramach Kongresu zostaną poruszone kluczowe kwestie, które stanowią największe wyzwania dla rozwoju firm. Rynek pracy, zmiany demograficzne, sukcesja w handlu, rentowność w czasach wojny cenowo-promocyjnej i podwyższonego ryzyka biznesowego – to tylko niektóre zjawiska, jakie będą analizowane przez ekspertów i uczestników Kongresu.

Na I Kongresie Dystrybucji i Handlu teoria zostanie ściśle powiązana z praktyką biznesową. W ramach trade table – minitargów i wyjątkowej strefy rozmów biznesowych – wiodący producenci będą mogli zaprezentować swoje produkty oraz nowe rozwiązania ekspozycyjne i marketingowe.

 

Partnerem I Kongresu Dystrybucji i Handlu jest firma Agrecol Corporation.

Partnerami VII Forum Branży Ogrodniczej  zostały firmy: Agrecol, Briggs & Stratton Polska, Dachser, właściciel marki Athena, firma Agrohum, właściciel marki Karaska oraz Victus-Emak.

 

Program I Kongresu Dystrybucji i Handlu

9:00-12:00 Omnichannel – przyszłość handlu w Polsce

1.Nowe generacje konsumentów – jak kupują i postrzegają produkt pokolenie x, y, z, millenialsi;
2.U progu cyfrowej rewolucji w handlu tradycyjnym, czyli jak innowacje zmieniają zakupy;
3.Omnichannel – odpowiedź na zmieniającego się konsumenta;
4.Rynek pracy i zmiany demograficzne wyzwaniem dla firm;
5.Sukcesja w handlu – budowanie sukcesu firmy w oparciu o model rodzinny;
6.Rentowność w czasach wojny cenowo-promocyjnej i podwyższonego ryzyka biznesowego.

12:00-13:30 Lunch

13:30-13:45 Uroczyste otwarcie

13:45-14.30 Rodzinna sukcesja w branży ogrodniczej niejedno ma imię – panel dyskusyjny z udziałem Michała Wojewody – Instytut Biznesu Rodzinnego

14:30-15:00 Trendy w branży ogrodniczej. Dokąd zmierza rynek? – Jarosław Olewicz, wydawca „Biznesu Ogrodniczego”

15:00-15:30 Największe wyzwania zmieniającego się rynku – Renata Kozłowska, partner Higher

15:30-16:00 Najnowsze trendy w komunikacji marketingowej – dr Marek Borowiński Shop Doctor

16:00-16:30 Gala wręczenia nagród „Biznesu Ogrodniczego” TOP INNOWACJE 2017

16:30-17:00 Przerwa kawowa

17:00-18:30 Wykład gościa specjalnego Johna Stanleya – Biznes 2020 – wybierz właściwy model. Jak przygotować się do zmian i zaplanować przyszłość

18:30-19:00 Przerwa

19:00-24:00 Uroczysty bankiet

20:00 – Gala wręczenia nagród Złote Strelicje „Biznesu Ogrodniczego” i Złote Charty „Rynku Zoologicznego”

21:00 Występ gwiazdy wieczoru

REKLAMA
Targi Zieleń to życie