26 września w Smardzewicach odbyło się spotkanie Cub Cadet & DEWALT Day.
To ogólnopolskie spotkanie, w trakcie którego zaprezentowane zostały wszystkie marki, którymi mogą handlować dystrybutorzy. Co więcej można było przetestować każdy ze sprzętu.
Równocześnie wspólnie z markami DEWALT oraz STANLEY zaprezentowany został koncept sprzedaży produktów całorocznych dla naszych partnerów handlowych.
Program spotkania obejmował przedstawienie strategii firmy Stanley Black & Decker na kolejne lata, zaprezentowane zostały też nowości w sezonie 2024. Uczestnicy spotkania mieli możliwość przetestować i porównać zarówno urządzenia i narzędzia ogrodnicze jak i elektronarzędzia.
„Takie spotkanie to doskonała okazja aby nasi dystrybutorzy w jednym miejscu mogli zapoznać się z całą ofertą naszej firmy. Każdy może nie tylko samodzielnie przetestować sprzęt ale również jest możliwość porozmawiania z naszymi doradcami. Jednocześnie jako firma możemy przedstawić naszą strategię na kolejne miesiące i jak również wymienić się wiedzą oraz doświadczeniem z rynku narzędziowego” – powiedział Łukasz Prusak Sales Director Poland MTD Poland