"Centrum ogrodnicze to nie jest placówka sprzedająca produkty do ogrodu. Tutaj sprzedaje się marzenia. Marzenia o pięknym, kwitnącym ogrodzie, pełnym kolorów zapachów ze świeżą zielenią murawy i leżakiem w cieniu drzewa” – mówi Ronald Brand, specjalista od 20 lat zajmujący się handlem ogrodniczym
Ronald Brand będzie gościem tegorocznego seminarium ,,Centrum ogrodnicze – sprzedawać więcej” podczas 21. Międzynarodowej Wystawy „Zieleń to Życie”, które odbędzie się w piątek 29 sierpnia w Warszawie w Centrum EXPO. Marzenie o ogrodzie zdaniem holenderskiego eksperta zawsze zaczyna się od zachwytu rośliną lub ich kompozycją. Dopiero wokół tego zachwytu kreują się potrzeby i wyobrażenia o ogrodzie. Sztuką, jaką powinien rozwijać każdy właściciel centrum ogrodniczego czy sklepu jest umiejętność wywoływania takich emocji u klientów, które przeradzają się w potrzeby. – Sposoby, pomysły i inspiracje wspierające wzrost sprzedaży nie tylko roślin będą głównym motywem piątkowego wystąpienia. Informacje o programie Wystawy i zgłoszenia na seminaria na stronie www.zielentozycie.pl – mówi Agnieszka Żukowska, organizator targów.
Biznes Ogrodniczy objął to wydarzenie patronatem medialnym.