Analiza najnowszych badań dotyczących rynku ogrodniczego w Europie, case study wiodących producentów oraz sesje networkingowe – to tylko niektóre elementy bogatego programu jubileuszowego, V Forum Branży Ogrodniczej
Największe spotkanie przedstawicieli branży ogrodniczej odbędzie się w dniach 5-6 listopada w Hotelu Mercure w Poznaniu. Program tego wydarzenia zapowiada się imponująco.
W pierwszym bloku analizę aktualnych nastrojów w branży ogrodniczej przedstawi dr Izabella Anuszewska, Research Unit Director z Instytutu Millward Brown SMG/KRC. O piątej generacji sprzedaży na rynku pełnym wyzwań opowie Jarosław Olewicz, wydawca magazynu „Biznes Ogrodniczy”.
W ramach tej części spotkania uczestnicy dyskutować będą o roli emocji i zaufania w świecie nowoczesnego biznesu.
Jak w dzisiejszych czasach wyróżnić markę? Na to pytanie odpowie Violetta Ratajczak, dyrektor sprzedaży na Europę Środkową i Wschodnią z firmy Vilmorin Garden, przedstawiając case study działań marketingowych w budowaniu wizerunku tej firmy.
Wyzwania, trendy i kierunki rozwoju branży ogrodniczej w Polsce, Europie i na świecie w kolejnym bloku tematycznym przedstawi gość specjalny V Forum – Eka Barcys z Euromonitor International.
O najnowszych strategiach w handlu detalicznym opowie natomiast Marcelin Matusiak, Construction Team Manager, Chairman of Industrial Team CEE, GfK Polonia.
Uczestnicy spotkania podyskutują również na temat synergii działań i przyszłości grup zakupowych w branży ogrodniczej. Na ten temat w wystąpieniu mówić będzie Tomasz Tracz, prezes nowo powstałej grupy zakupowej Dobre Centrum Ogrodnicze.
Tradycyjnie w programie Forum znalazła się gala wręczenia Top Innowacji 2015. V Forum zakończy uroczysty bankiet i występ gwiazdy wieczoru – piosenkarki Kasi Wilk.
Strategicznym partnerem V Forum Branży Ogrodniczej jest firma Vilmorin Garden. Partnerami tego wydarzenia są firmy: Deforche Construct, Dachser, Rolimpex, Briggs & Stratton, NAC, marka Athena oraz marka Karaska.