AUTORYZOWANE PUNKTY SERWISOWE OPRYKIWACZY KWAZAR

Klienci w branży ogrodniczej, podobnie zresztą jak w innych, stają się coraz bardziej wymagający. Oprócz aspektów technicznych i funkcjonalnych istotne są dla nich oczywiście jakość, ale i również design. Coraz ważniejsza w procesie obsługi klientów staje się jednak obsługa posprzedażowa. Najnowsze badania pokazują, że ten ostatni element jest dla konsumentów równie ważny jak cena. Niemal połowa respondentów deklaruje, że jest skłonna zapłacić więcej za dany produkt lub usługę, jeśli przełoży się to potem na wysoką jakość obsługi. Obserwując zachowania 

i potrzeby konsumentów, Kwazar skupia się w tym sezonie na wprowadzeniu nowej polityki serwisowej, poprawie dostępności usług serwisowych, jak również ich standaryzacji na terenie całej Polski – o nowym projekcie mówi Mirosław Macioch, dyrektor ds. sprzedaży
i marketingu Kwazar Corporation Sp. z o.o.

 

Projekt serwisowy Kwazar jest projektem długofalowym, rozłożonym w czasie. Kwazar chce stworzyć sieć autoryzowanych serwisów w całej Polsce, aby ułatwić i poprawić klientom ostatecznym dostęp do fachowej pomocy, napraw i poradnictwa. – Zależy nam, aby klient, który kupi nasz produkt, był pewien, że w przypadku jakichkolwiek ewentualnych problemów technicznych łatwo znajdzie punkt serwisowy i otrzyma szybką, fachową pomoc – tłumaczy Mirosław Macioch. Pierwsze punkty przystąpią do programu już w czerwcu 2016. Ich pracownicy odbędą specjalne szkolenia, a punkt otrzyma stosowny certyfikat autoryzacyjny potwierdzający posiadanie uprawnień i wiedzy technicznej w zakresie serwisowania sprzętu firmy Kwazar, jak też obsługi klienta. W tym roku siatka serwisowa powiększy się o 50 nowych autoryzowanych punktów – najlepszych placówek ogrodniczych, które chcą rozwijać współpracę z Kwazarem. Jednocześnie odbywać się będzie ponowna certyfikacja, audyt sprawdzający dotychczasowe punkty. – Zachęcamy firmy do włączenia się do naszego programu. Punkt serwisowy w punkcie sprzedaży nie tylko podnosi jego prestiż, ale stanowi również istotny element wsparcia sprzedaży – to kolejna usługa w punkcie, kolejny zarobek – mówi Mirosław Macioch.

 

Projekt serwisowy będzie realizowany kompleksowo – od wprowadzenia nowych procedur, ujednolicenia procesu reklamacyjnego, poprzez szkolenia, certyfikację, aż po nowe oznakowanie punktów. – To dla nas bardzo duży i ważny projekt. Stworzyliśmy nowe procedury, które będą obowiązywały we wszystkich Autoryzowanych Punktach Serwisowych, nowe regulaminy, wzory formularzy i dokumentów. Wszystko po to, aby klienci byli właściwie i profesjonalnie obsłużeni – wyjaśnia Adam Zagrajek, kierownik działu kontroli jakości i serwisu Kwazar Corporation Sp. z o.o.

 

Dla nowych punktów Kwazar przygotował nowy produkt – skrzynkę serwisową. Każdy z nowych Autoryzowanych Punktów Serwisowych będzie miał możliwość nabycia specjalnej skrzynki z kompletem części zamiennych oraz pełną dokumentacją techniczno-serwisową. – Dążymy do tego, aby punkty były profesjonalnie wyposażone i czytelnie dla klientów oznakowane. Przygotowaliśmy nową, spójną oprawę wizualną dla punktów – szyldy, certyfikaty, dyplomy. Sama skrzynka również została zaprojektowana zgodnie z nową kreacją graficzną. Skrzynkę serwisową, jak również później same części, punkty będą mogły nabyć na preferencyjnych warunkach wraz pakietami marketingowymi. Szczegółowe informacje na temat oferty można uzyskać u naszych przedstawicieli handlowych – wyjaśnia Sylwia Lewicka, specjalista ds. marketingu Kwazar Corporation Sp. z o.o.

Zgłoś swój Punkt do naszych handlowców… i stań się jeszcze lepszy! Zostań Autoryzowanym Punktem Serwisowym Kwazar 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: