Globalny rynek ogrodniczego sprzętu zmechanizowanego jest wart ponad 20 miliardów dolarów. Udział wartościowy tej kategorii na tle innych w 2015 roku wyniósł w Polsce 9%, a w Stanach Zjednoczonych – aż 11%
Narzędzia oraz maszyny to niezbędny asortyment, który przez cały rok cieszy się dużym zainteresowaniem konsumentów. Siódma edycja magazynu „GardenTechnika” jest w całości poświęcona temu rozwojowemu segmentowi.
W najnowszej edycji „GardenTechniki” prezentacja nowości: narzędzi akumulatorowych, węży ogrodniczych, kosiarek oraz małych narzędzi ręcznych. Ponadto dane dotyczące działań marketingowych prowadzonych przez producentów oraz efektowne product placementy: każdy reklamodawca ma szansę zaprezentować swoją ofertę w nowoczesny sposób.
„GardenTechnika” śledzi najnowsze trendy na rynku ogrodniczego sprzętu zmechanizowanego: zdobywające coraz większą popularność narzędzia akumulatorowe i małe narzędzia ręczne, roboty koszące, a także innowacje z zakresu nawadniania ogrodu czy oczek wodnych. Ponadto myjki ciśnieniowe i opryskiwacze oraz kosiarki. Nie zabraknie również wywiadów z wiodącymi producentami, a także katalogu firm.
Już teraz zarezerwuj powierzchnię reklamową!
Zapraszamy do współpracy!
Konrad Urbański – konrad.urbanski@biznes-ogrodniczy.pl
Agnieszka Idziak – agnieszka.idziak@biznes-ogrodniczy.pl
Renata Aleksandrzak – renata.aleksandrzak@biznes-ogrodniczy.pl