Firma Bros sukcesywnie przeprowadza proces zmiany opakowań produktów marki Biopon. W zakończonym sezonie 2019 wprowadziła nowy layout nawozów granulowanych, natomiast w kolejnym roku odświeżona zostanie oprawa graficzna linii mieszanek nasion traw
Marka Biopon w ramach tej kategorii produktów oferuje aż 8 rodzajów specjalnych mieszanek, dostosowanych do specyfiki i wymagań obsiewanego terenu. Klient może zdecydować się na trawę parkową, dekoracyjną, nadającą się do uprawy w cieniu lub na obszarach suchych, uniwersalną, rekreacyjną, sportową oraz renowacyjną. Dodatkowo linię mieszanek nasion traw w nadchodzącym sezonie wzmocni nowy produkt – trawa samozagęszczająca, która została stworzona z nasion gatunków mających naturalne tendencje do szybkiego kiełkowania, a także bujnego zagęszczania się w kolejnych fazach wzrostu.
Co odróżnia nowe opakowania od starych? Przede wszystkim przejrzysty i nowoczesny projekt graficzny z atrakcyjnymi zdjęciami, które intuicyjnie sugerują klientowi sposób wykorzystania danej mieszanki traw. Krótkie hasła marketingowe pozwalają zapoznać się z głównymi cechami produktów bez konieczności czytania całej etykiety, a zróżnicowana kolorystyka opakowań skutecznie przyciąga wzrok klienta i dodatkowo podkreśla różnice pomiędzy poszczególnymi produktami tej linii.
Odświeżenie grafiki mieszanek traw jest częścią procesu wprowadzania spójnej estetyki opakowań dla wszystkich linii produktowych marki Biopon. Jego celem jest nie tylko podniesienie konkurencyjności produktów i ich wyróżnienie na półce sklepowej, ale także wzmocnienie komunikacji wizualnej marki Biopon.