10 lat z MTD Poland

Dziesięć lat na rynku, trzy silne brandy, ugruntowana pozycja w branży ogrodniczej – wszystko to 25 stycznia świętowała firma MTD Poland.

Imprezę jubileuszową rozpoczęła konferencja poświęcona strategii rozwoju firmy na 2013 rok oraz prezentacja wprowadzanych nowości. Partnerem wydarzenia był „Biznes Ogrodniczy”. Jarosław Olewicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju miesięcznika, przedstawił prezentację na temat rozwoju branży ogrodniczej w Polsce i w Europie.

W czasie 10. lat od rozpoczęcia działalności firma MTD Poland wprowadziła na polski rynek trzy marki: MTD dla wszystkich użytkowników ogrodu, WOLF GARTEN dla pasjonatów rodzinnego wypoczynku w starannie wypielęgnowanym ogrodzie i CUB CADET dla najbardziej wymagających użytkowników i profesjonalistów. – Z okazji naszego jubileuszu chcielibyśmy podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do sukcesu firmy, a w szczególności każdemu z naszych klientów. Dziękujemy za obdarzenie nas zaufaniem i pomoc w rozwoju firmy – mówi Krzysztof Grabowski, dyrektor generalny MTD Poland. Jubileusz był również doskonałą okazją do spotkania się z partnerami handlowymi i uczczenia tej rocznicy. Wśród zaproszonych gości znaleźli się przedstawiciele najlepszych firm z kategorii sprzętu ogrodniczego, właściciele centrów ogrodniczych, hurtowni i renomowanych sklepów ogrodniczych z wieloletnimi tradycjami.

 

 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: