Jeden z największych dystrybutorów narzędzi i elektronarzędzi w Polsce – firma PROFIX – w miniony piątek świętowała 20-lecie. Jakie są plany rozwoju oferty ogrodniczej oferowanej pod markami PROLINE, TRYTON i VULCAN?
Uroczyste obchody jubileuszu XX-lecia istnienia firmy PROFIX rozpoczęły się w miniony piątek, 9 maja na terenie siedziby firmy w podwarszawskiej Łomnie. Plenerowe spotkanie dla dystrybutorów oraz partnerów handlowych PROFIX poprzedziła konferencja prasowa, na której nie mogło zabraknąć przedstawicieli „Biznesu Ogrodniczego”.
Do Centrum Dystrybucyjno-Handlowego PROFIX przybyło kilkuset kontrahentów firmy z całej Polski. Na konferencji 20-lecie istnienia firmy podsumowywali członkowie Zarządu Spółki – prezes Krzysztof Sobieraj oraz wiceprezes Mirosław Cichecki. Przedstawiciele firmy zaprezentowali także założenia nowej komunikacji marketingowej trzech marek należących do PROFIX: PROLINE (narzędzia ręczne), Lahti PRO (odzież ochronna) oraz TRYTON (elektronarzędzia).
Na uroczystości, poza ekspozycją marek własnych firmy PROFIX, swoją ofertę prezentowały także marki: Stanley, deWalt czy Fiskars.
Więcej informacji o planach rozwoju asortymentu ogrodniczego w ofercie firmy PROFIX już w czerwcowym wydaniu „Biznesu Ogrodniczego”.