Aktywny początek maja

Liczne konkursy z nagrodami, porady ekspertów, ciekawe promocje i rabaty – tak wyglądał długi weekend majowy w branży ogrodniczej

 

Pogoda była kapryśna, ale mimo to podczas tegorocznej majówki klienci dopisali. Na miłośników ogrodnictwa czekało wiele ciekawych konkursów, promocji, kuponów rabatowych czy degustacji potraw. W hurtowni Bogdana Królika w dniach 1-4 maja odbyły się Międzynarodowe Targi Tulipanów. Szkółka Krzewów Ozdobnych Sylwester Tomszak w dniach 30 kwietnia – 3 maja zaprosiła klientów na Dni Otwarte. – Majówka to doskonały czas na promowanie ogrodnictwa, klienci mają czas wolny i chętnie poświęcają go na stworzenie ogrodu, o jakim  marzą. Zawsze w tym samym czasie zapraszam klientów do szkółki, ponieważ jest to moment kiedy rośliny wyglądają najbardziej atrakcyjnie. W tym roku nabywcy przejechali nawet 300 km, żeby nas odwiedzić. Promowaliśmy po raz pierwszy nową odmianę azali zimozielonej „Dorota”  – opowiada Sylwester Tomszak.

Najpiękniejsze i nigdy wcześniej nieprezentowane odmiany orchidei można było zobaczyć na wystawie podczas Wielkiej Europejskiej Majówki (1-4 maja) w podwarszawskim kompleksie rekreacyjnym Wyspa Wisła. Podziwiać można było zarówno orchidee wielkokwiatowe, jak i egzemplarze miniaturowe. Po raz pierwszy pokazano tak wiele orchidei Phalaenopsis w najróżniejszych kolorach i kształtach w jednym miejscu.

W centrach ogrodniczych nabywcy mogli nie tylko zaopatrzyć się w rośliny do ogrodu i domu, ale też skorzystać z porad ekspertów. Przedstawiciele handlowi firm wspierali placówki w promocji produktów. – Tegoroczna majówka była u nas bardzo intensywna. Promowaliśmy produkty m.in. w Lubinie podczas II Lubińskiego Festiwalu Kwiatów i Roślin. Można nas było spotkać w wielu centrach ogrodniczych w ramach „Dni porad z Agrecolem” – mówi Arkadiusz Ziębaczewski, Marketing Manger Agrecol.
Centra ogrodnicze proponowały także konsultacje z architektem krajobrazu. Były atrakcyjne loterie, gry i zabawy. – Tegoroczna majówka mimo niesprzyjającej pogody była udana. W naszej branży kluczem do sukcesu jest pogoda, ale i ciekawe pomysły na spędzenie czasu, jakie zaproponuje się klientom. W tym roku postawiliśmy na warsztaty garncarskie i zielarskie i był to strzał w dziesiątkę – podsumowuje Sylwia Barłoga, odpowiedzialna za zorganizowanie eventu w Centrum Ogrodniczym Tracz.
 

Warsztaty garncarskie – Centrum Ogrodnicze Tracz

 

Centrum Ogrodnicze Tracz

REKLAMA
Targi Zieleń to życie