W Serocku koło Warszawy 18-19 maja odbyły się największe targi w branży decor – Vitrel 2016. W wiosennej edycji wzięło udział ok. 15% nowych firm, na targi przyjechało też zdecydowanie więcej klientów zagranicznych. „Biznes Ogrodniczy” objął wydarzenie patronatem medialnym
Podczas targów zaprezentowany został zróżnicowany wybór produktów w 4 podstawowych grupach tematycznych: kreacja stołu, wyposażenie kuchni, dekoracje wnętrz, tarasów i ogrodów oraz upominki i pamiątki. – Wszystkie segmenty rozwijają się dynamicznie i porównywalnie, ale już od kilku edycji największy udział mają wystawcy artykułów dekoracyjnych, upominków i prezentów. W tegorocznej edycji segment artykułów do dekoracji wnętrz, tarasów i ogrodów stanowił ponad 40% wystawców. Wzrosła także liczba wystawców w dziale wyposażenie kuchni – mówi Elżbieta Ziarnicka, organizatorka targów.
Wydarzenie organizowane od 2002 r. to impreza wyłącznie dla profesjonalistów. Poza standardowymi rozwiązaniami, takimi jak spotkania wystawców z odwiedzającymi na stoiskach, organizatorzy zadbali o dodatkową przestrzeń do rozmów. Na spotkaniach kuluarowych można było w przyjemnej atmosferze nawiązać dodatkowe kontakty biznesowe oraz wymienić się doświadczeniami. W evencie wzięło udział ponad 140 wystawców z Polski i z zagranicy.
– Jestem bardzo zadowolona z tegorocznej edycji targów oraz z przeprowadzonych rozmów. Nasze stoisko odwiedziło bardzo dużo nowych klientów. W tej edycji wzięło udział więcej zagranicznych kontrahentów niż w latach poprzednich – podkreśla Alina Cugier, właścicielka firmy Ceramex.