IV Forum Branży Ogrodniczej już za 3 tygodnie

Już za trzy tygodnie największe spotkanie kadry zarządzającej na rynku ogrodniczym. Na IV Forum Branży Ogrodniczej 5-6 listopada w hotelu Mercure w Poznaniu spotkają się najważniejsi przedstawiciele branży – producenci, hurtownicy, detaliści, a także przedstawiciele sieci marketów DIY

Spółka Media Experts, wydawca miesięcznika „Biznes Ogrodniczy”, już po raz czwarty organizuje Forum Branży Ogrodniczej. – Najlepszym dowodem sukcesu Forum jest coraz większa frekwencja. Każde kolejne edycje tego wydarzenia cieszyły się rosnącym zainteresowaniem, jesteśmy przekonani, że podobnie będzie także w przypadku IV Forum Branży Ogrodniczej – mówi Karolina Kałdońska, menedżer projektu IV Forum Branży Ogrodniczej. – Aktywny udział w branżowych inicjatywach pokazuje siłę środowiska, poziom rozwoju rynku, jest barometrem nastrojów i otwartości na współpra. Forum jest miejscem monitorowania trendów oraz źródłem najbardziej aktualnych informacji, które pomagają budować przewagę konkurencyjną – dodaje.  

Poprzednie edycje Forum udowodniły, że przedstawiciele branży zgromadzeni w jednym miejscu i w jednym celu mogą skutecznie wyznaczać nowe kierunki rozwoju dla całego rynku. Wiele kwestii poruszanych na Forum ma ogromne znaczenie dla przyszłości branży. Cyfryzacja, wzrost znaczenia sprzedaży online, problemy niezależnych sklepów detalicznych, konsolidacja branży – wymiana opinii na te tematy w gronie specjalistów pozwala na weryfikację przyjętej strategii i pomaga podejmować właściwe decyzje.

Forum to inicjatywa, która co roku wspierana jest przez coraz liczniejszą grupę partnerów.  W gronie partnerów IV Forum Branży Ogrodniczej znajdują się już: Vilmorin Garden, Dachser, Rolimpex Nasiona, Agrohum, Marka Pokon, NAC, a także Briggs & Stratton. – Udział w Forum Branży Ogrodniczej pomaga w podejmowaniu decyzji biznesowych. Forum jest okazją do spotkania operatorów z różnych kategorii produktowych oraz specjalistów od handlu nie tylko z branży ogrodniczej. Dzięki tej wymianie myśli można znaleźć potwierdzenie obranej strategii rozwoju lub wprowadzić modyfikacje – mówi Violetta Ratajczak, dyrektor sprzedaży na Europę Centralną i Wschodnią w firmie
Vilmorin Garden. 
Siłą Forum jest obecność przedstawicieli całej branży – producentów, hurtowników i detalistów. – Wysoka frekwencja i obecność przedstawicieli branży z całego kraju na dotychczasowych edycjach Forum to najlepszy dowód na to, że warto brać udział w tym wydarzeniu – mówi Andrzej Ciupryk, prezes firmy Planta. – Forum Branży Ogrodniczej pozwala spojrzeć na biznes w szerszej perspektywie, złapać oddech przed nowym sezonem. Kuluarowe rozmowy są ważnym źródłem informacji o przygotowaniach do sezonu firm działających na rynku ogrodniczym, o planowanych inwestycjach i zakresie podejmowanego ryzyka – dodaje Maciej Krajewski, dyrektor operacyjny w firmie KiK Krajewscy.
IV Forum Branży Ogrodniczej, największe spotkanie kadry zarządzającej rynkiem ogrodniczym odbędzie się w Poznaniu już za 6 tygodni, w dniach 5-6 listopada w hotelu Mercure. Zapraszamy!
 

REKLAMA
Targi Zieleń to życie