#MediaSpołecznościowe – Biznes Ogrodniczy

#MediaSpołecznościoweBiznes Ogrodniczy

„Biznes Ogrodniczy” podąża za trendami w social mediach
Spółka Media Experts, wydawca „Biznesu Ogrodniczego”, konsekwentnie zwiększa swoje zasięgi w mediach społecznościowych. Największą dynamikę wzrostu widać na Instagramie, gdzie profil „BO” obserwuje już prawie 4,2 tys. użytkowników, a zamieszczane tam posty są wyświetlane ok. 35 tys. razy w ciągu miesiąca. Kolejny rekord padł także na FB – profil magazynu polubiło już ponad 7 tys. branżowych użytkowników
——————————————-
W czerwcu 2019 Facebook mógł się pochwalić liczbą prawie 16 mln użytkowników w Polsce, a należący do tej firmy serwis Instagram – ponad 6,5 mln. Potencjał Instagrama jest jednak ogromny, pokazują to choćby dane z Hiszpanii, gdzie użytkowników Facebooka jest 21,5 mln, a Instagrama aż 15,5 mln. Przybywa ich zwłaszcza w gronie najmłodszych internautów.
——————————————-
Jak można przeczytać na portalu napoleoncat.com, specjalizującym się w marketingu w social mediach, jeśli porównamy dane o polskich użytkownikach Facebooka i Instagrama w ostatnim kwartale 2018 r., widać wyraźnie stagnację na Facebooku w grupach wiekowych 18-24 i 25-34. Coraz więcej młodych Polaków zasila natomiast wzrost Instagrama, który od września do listopada 2018 rósł o 12,5% szybciej niż Facebook. Ponadto, aż 58,2% użytkowników Instagrama w Polsce stanowią kobiety (na Facebooku – 52,6%).
Zgodnie z tymi trendami również „Biznes Ogrodniczy” rośnie najszybciej na Instagramie. Łączna grupa odbiorców to już prawie 4,2 tys. użytkowników, notujemy też blisko 35 tys. wyświetleń postów miesięcznie na Instagram Story, a najliczniejszą grupą odbiorców są osoby w wieku 25-34 lat (60% z nich to kobiety).
——————————————-
Wolniej, ale systematycznie rozwija się także profil „Biznesu Ogrodniczego” na Facebooku. Platforma ma już w naszym kraju prawie 16 mln aktywnych użytkowników, z czego aż 80% loguje się codziennie. Wydawca „Biznesu Ogrodniczego” konsekwentnie wykorzystuje media społecznościowe do promowania unikatowych materiałów – ekskluzywnych wywiadów, komentarzy eksperckich czy relacji z najważniejszych polskich i międzynarodowych branżowych wydarzeń. Profil „BO” na Facebooku polubiło już ponad 7 tys. branżowych użytkowników. Warto podkreślić, że jest to głównie kadra zarządzająca firmami z branży ogrodniczej oraz właściciele sklepów, centrów i hurtowni ogrodniczych. Siłę „BO” na FB najlepiej oddaje jednak miesięczny zasięg postów – dochodzący nawet do 100 tys. miesięcznie, a publikowane niedawno filmy reklamowe przygotowane dla marki Wolf Garten wyświetliło blisko 17 tys. użytkowników.

REKLAMA
Targi Zieleń to życie