Już w sezonie 2015 na polskim rynku będą dostępne ekspozytory marki Pokon, które w Holandii ułatwiają sprzedaż komplementarną i gwarantują zwiększenie rotacji podłoży i nawozów
Jeszcze do niedawna ekspozycja podłoży w polskich i holenderskich centrach ogrodniczych była bardzo podobna – worki z podłożami miały swoje miejsce na zewnątrz, tam, gdzie odbywa się sprzedaż roślin.
W ostatnim czasie można jednak zauważyć różnice – w Holandii podłoża „weszły do środka” placówek. Aby kupić ziemię, klient musi wejść do sklepu, obejrzeć całą ekspozycję. Worki z podłożami pojawiają się tam w kilku różnych miejscach – na szczytach stołów z roślinami, w specjalnych koszach lub displayach, obok nawozów do roślin. – Takie displaye firma Pokon proponuje swoim odbiorcom w Holandii, a w sezonie 2015 będą one dostępne także w Polsce dla wszystkich centrów ogrodniczych, które znajdą wolną powierzchnię na taką ekspozycję. Zajmują one miejsce jednej europalety – mówi Grażyna Lipiak, Product Manager w firmie Victus-Emak sp. z o.o.
Cała rozmowa o różnicach w ekspozycji podłoży w polskich i holenderskich centrach ogrodniczych w najnowszym, listopadowym wydaniu „Biznesu Ogrodniczego”.