Polscy wystawcy na spoga+gafa

Ponad 2 tys. wystawców z 56 krajów, m.in. z Włoch, Holandii, Wielkiej Brytanii i Polski, łączna powierzchnia stoisk wynosząca 241 tys. m² – trwające od 31 sierpnia do 2 września targi spoga+gafa już za nami. W wydarzeniu udział wzięli przedstawiciele „Biznes Ogrodniczego”

Żadna inna branżowa impreza nie przyciąga tak wielu przedsiębiorców oraz profesjonalistów, działających w sektorze ogrodniczym w Europie. Targi mają ugruntowaną pozycję i są obowiązkowym miejscem spotkań dla wielu firm.
Warto zaznaczyć, że systematycznie wzrasta liczba polskich wystawców, co napawa dużym optymizmem. W tegorocznej edycji targów  udział wzięło 45 polskich firm.

Przedstawiciele „Biznesu Ogrodniczego” odwiedzili wszystkich rodzimych wystawców. Firmy W. Legutko PHN, Forma Ceramika  i Garden Flora po raz pierwszy brały udział w targach. – spoga+gafa to niewątpliwie jedna z ważniejszych imprez branżowych, na której warto być. Szczególnie cieszy nas duży udział polskich wystawców. Targi były okazją do podsumowania rozwoju branży, stały się miejscem wymiany doświadczeń pomiędzy profesjonalistami szukającymi najskuteczniejszych strategii biznesowych na przyszłość – zauważa Jarosław Olewicz, dyrektor ds. strategii i rozwoju „Biznesu Ogrodniczego”, który był obecny na spoga+gafa.

 

Dzięki dużej ilości prezentowanych innowacji, wyjątkowym produktom i niepowtarzalnym wydarzeniom towarzyszącym, spoga+gafa umocniła rolę wiodących międzynarodowych targów ogrodniczych. – Po raz pierwszy wystawialiśmy się na targach, to dobre miejsce nie tylko  do pokazania produktów, ale  także wyjątkowa możliwość porównania własnej oferty z firmami  zagranicznymi. To wiodące międzynarodowe spotkanie branży ogrodniczej, na którym obecne są liczące się na rynku firmy.  Podczas trzech dni trwania wystawy poznaliśmy najnowsze trendy na kolejny rok. Targi pod względem biznesowym oceniamy bardzo pozytywnie,  odbyliśmy dużo korzystnych rozmów handlowych  – podsumowuje Jakub Chwieduk, właściciel Garden Flora.
spoga+gafa przyciąga wystawców z całego świata, stając się centrum kreowania trendów i barometrem rynku ogrodniczego. Następne takie święto zielonego biznesu już za rok
 

REKLAMA