Rewolucja podczas Christmasworld 2017

 Po raz pierwszy podczas Christmasworld 2017 w hali 11.1 rozkwitnie nowa, imponująca część poświęcona kwiatom ciętym i roślinom ozdobnym w ramach targów Floradecora. W dniach 27.01-30.01.2017 warto wybrać się do  Frankfurtu nad Menem w poszukiwaniu inspiracji i obserwacji nowych trendów. „Biznes Ogrodniczy” będzie uczestniczył w tym wydarzeniu

 

 

Nowym motywem przewodnim  Christmasworld 2017 będzie hasło „Delightful Moment. To doskonała przeciwwaga dla dzisiejszego życia „online”, w którym czas biegnie szybciej, a życie codzienne i zawodowe przepełnia coraz większy stres. W takiej atmosferze te szczęśliwe i spokojne momenty świąt to ważny czas odpoczynku. Trendy Christmasworld na sezon 2017/18 stanowią wezwanie, aby wykorzystać Boże Narodzenie oraz inne święta w roku do spędzenia kilku radosnych chwil. To właśnie one wniosą do naszego życia spokój i przytulną atmosferę, nadając wyjątkowym chwilom podniosły charakter dzięki wytwarzanym ręcznie przedmiotom tworzonym z pasją i zachwytem. – W okresie Bożego Narodzenia oraz innych świąt wiele osób szuka dekoracji, które nadadzą nastrojowy charakter tym szczególnym momentom. Dlatego każdego roku studio projektowe stilbüro bora.herke.palmisano przedstawia cztery wiodące trendy na święta, które ożywią sprzedaż i zachwycą klientów. Trendy Christmasworld mają pomóc sprzedawcom w zainspirowaniu klientów do tworzenia nastroju odpowiedniego do tych wyjątkowych chwil – mówi Eva Olbrich, dyrektor targów.

 

Po raz pierwszy podczas Christmasworld  2017 w hali 11.1 rozkwitnie nowa, imponująca część poświęcona kwiatom ciętym i roślinom ozdobnym w ramach targów Floradecora. – W tej nowej i wyjątkowej kombinacji pojawią się kolejne możliwości zwiększenia zbytu – mówi  Eva Olbrich.  Kwiaty cięte i rośliny ozdobne to doskonałe uzupełnienie bogatego asortymentu dekoracji sezonowych oraz odpowiedź Messe Frankfurt Exhibition GmbH na nowe potrzeby klientów.  Wszystko, co zobaczą odwiedzający, będzie można od razu zamówić. – Oznacza to, że prezentowane będą nie prototypy, które dopiero zostaną wyhodowane, ale gotowy do zamówienia towar. Oprócz ogromnych międzynarodowych firm ogrodniczych oraz kooperatyw hurtowników pojawią się również przedstawiciele mniejszych kwiaciarni, aby impreza ta stanowiła odpowiedź na najróżniejsze potrzeby i wielkości zamówień – od dużych wolumenów po zupełnie indywidualne potrzeby detalistów.  Ta nowa wystawa to nie tylko kolejny krok w konsekwentnym rozwijaniu targów Christmasworld, ale również nowa szansa zbytu dla całej branży kwiaciarskiej w samym sercu Europy – wyjaśnia.

Ogromna hala 11.1 o powierzchni 12 tys. m² zostanie  podzielona na strefę świeżych kwiatów oraz na świeżych roślin ozdobnych. – Liczne stoły wystawiennicze będą przedstawiać konkretne gatunki kwiatów i roślin od najróżniejszych producentów. Jeśli więc dla przykładu kupujący szuka białych róż, będzie mógł porównać całą ich ofertę prezentowaną na jednym ze stołów wystawienniczych. Na danym wazonie będzie widnieć nazwa rośliny, czas kwitnienia, dostępna liczba sztuk, nazwisko wystawcy oraz lokalizacja jego stoiska – tłumaczy Eva Olbrich.

Projekt nowej hali oraz stanowisk wystawców, które  mają mieć kształt okręgu to pomysł Rudiego Tuinmana i Pascala Koelemana z 2Dezign. Wystawcy mogą wybierać spośród dużych „Flowercircles” liczących sobie 12, 28 oraz 113 m². Nada to całej hali jednolitego i wyjątkowego charakteru. Sposób prezentacji w danym okręgu zależy już od wystawcy, który może zaaranżować swoje stoisko w dowolny sposób. Niezależnie od wielkości i atrakcyjności swojego pawilonu, dzięki stołom wystawienniczym wystawcy mogą być obecni ze swoimi produktami w całej hali, dzięki czemu zwiększają swoje szanse na dotarcie do nowych klientów.  Sercem przypominającego park wystroju hali będzie centralny punkt spotkań, gdzie można nawiązać nowe kontakty, posłuchać wykładów, wziąć udział w warsztatach i konkursach, a także poznać ich zwycięzców. Na czas targów zaplanowano specjalne dni tematyczne dla centrów ogrodniczych, marketów budowlanych, supermarketów i florystów.

Dla kupujących nowa oferta musi być jak najprostsza pod względem logistyki i zakupu. Dlatego też obok samych kwiatów ciętych, doniczkowych i roślin ozdobnych zaprezentowane zostaną koncepcje sprzedażowe oraz gotowe aranżacje. W strefie „Concept Area” znajdą się dekoracje i koncepty sprzedażowe dla kwiatów ciętych oraz roślin sprzedawanych bezpośrednio w punkcie sprzedaży. – Chcemy pokazać profesjonalnym sprzedawcom, jak mogą zestawiać ze sobą dekoracje i świeże kwiaty, a co za tym idzie – zwiększyć obroty – mówi Eva Olbrich. Z kolei ciągnące się wzdłuż sali regały ścienne zapewnią dodatkowe miejsce do prezentacji artykułów dodatkowych, takich jak wyroby z ceramiki i szkła oraz materiały dla florystów.

 

 

Przedstawicielstwo Targów w Polsce oferuje zorganizowany wyjazd na targi.

Do wyboru są dwie propozycje wspólnej podróży:

 

– wyjazd luksusowym autokarem Firmy Mazurkas;

– przelot liniami Lufthansa i dołączenie do naszej grupy autokarowej.

 

Oferta autokarowa:

 

Wyjazd w terminie 26.01 – 31.01.2017 r. obejmuje 3 dni pobytu na targach i 3 noclegi.

Łączny koszt wyjazdu z kartą wstępu i katalogiem wynosi 1222,00 zł netto (1457,06 zł brutto) i obejmuje: koszt karty wstępu na targi wraz z katalogiem targowym, przejazd luksusowym autokarem (duże odstępy między siedzeniami, z tyłu autokaru wieszak na płaszcze i garnitury, klimatyzacja, DVD, WC, bar z kawą, herbatą i zimnymi napojami płatnymi u kierowcy) do Frankfurtu i z powrotem, transfery: hotel – targi – hotel, zestaw umożliwiający odpoczynek podczas podróży; noclegi  ze śniadaniami w 4* Hotelu Michel w Wetzlar ( w przestronnym pokoju dwuosobowym z łazienką, dla gości bezpłatnie basen,  na miejscu restauracja i pub, dostęp do internetu); ubezpieczenie Signal Iduna obejmujące koszty leczenia i następstwa nieszczęśliwych wypadków oraz assistance standard podczas podróży i pobytu za granicą; opiekę doświadczonego pilota; możliwość noclegów w pokoju jednoosobowym po dopłacie 360 + VAT zł za cały pobyt, ilość pokoi jednoosobowych ograniczona.

 

Proponowana trasa przejazdu autokaru:

Warszawa – Łódź – Częstochowa – Katowice – Wrocław – Frankfurt.

 

Wylot samolotem w terminie 28-30 stycznia 2017. Koszt to 1891 zł netto. Chętnych do podróży samolotem prosimy o kontakt.

 

Zapraszamy!

 

Targi Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce

ul. Bohdanowicza 21 lok. 21

02-127 Warszawa

tel. 22 49 43 207

osoba kontaktowa- Małgorzata Bednarska

www.targifrankfurt.pl

info@poland.messefrankfurt.com

 

 

 

REKLAMA

MOZE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: