Ponad 350 uczestników i 200 firm przybyło we wrześniu na szkolenie zorganizowane przez firmę GGP Polska, dystrybutora urządzeń marki STIGA. Cykl spotkań odbył się w Pałacu w Wiejcach, a wśród prezentowanych produktów znalazła się także szeroka gama nowości. „Biznes Ogrodniczy” był obecny na tym wydarzeniu
Szkolenie odbyło się w Pałacu w Wiejcach w dniach 14 – 16 września i było największym kiedykolwiek zorganizowanym szkoleniem marki STGA. W swobodnej, niemal piknikowej atmosferze, partnerzy handlowi zapoznali się z nowościami, a były to m. in.: nowa seria robotów koszących Autoclip, nowe rodziny urządzeń akumulatorowych zasilanych bateriami 24V oraz 80V, nowa linia pilarek spalinowych oraz nowe traktory ogrodowe: z wyrzutem bocznym – Tornado oraz ZT – traktor typu zero turn a także Front mower z funkcją zbierania do kosza – MPV. Wszystkie prezentowane przez nas produkty spotkały się z bardzo pozytywną reakcją naszych partnerów. Szkolenie było przecież doskonałą okazją do przedstawienia szczegółów technicznych tych urządzeń jak i największych ich zalet. Dla nas tego typu spotkania są także okazją do zapoznania się z oczekiwaniami klientów względem naszych maszyn jak i bieżących potrzeb rynku – mówi Łukasz Grzankowski – Marketing Manager Stiga.
Firma GGP Polska zapewnia swoim partnerom biznesowym kompleksowe wsparcie. Doradza nie tylko w zakresie asortymentu, serwisu i sprzedaży, ale również ekspozycji i prezentacji sprzętu oraz szeroko wspiera działania marketingowe. – Na tegorocznym spotkaniu zaprezentowaliśmy unowocześniony system wyposażenia naszych punktów sprzedaży. Nowy system podkreśla zarówno atrakcyjność samych produktów oraz marki Stiga jak i zwiększa ergonomię codziennej pracy sprzedawców.
Odpowiednia prezentacja produktów w znacznym stopniu wpływa na sposób odbioru sklepu jak i marki, a klient przebywając w sklepie o wysokim standardzie zarówno ekspozycji jak i obsługi jest bardziej skłonny do podjęcia decyzji zakupowej-– dodaje Łukasz Grzankowski.