TOP INNOWACJA – Łopaty Stalco Perfect

O produktach nagrodzonych Top Innowacją października rozmawiamy z Wojciechem Komockim, product managerem w firmie STALCO GROUP

 

Rozmawia: Jakub Borkowski

 

Czym łopaty Stalco Perfect wyróżniają się na rynku?

Nasze łopaty łączą w sobie ergonomię, design i dbałość o każdy szczegół. Dla naszych klientów ważne jest to, aby produkt wyróżniał się dobrym stosunkiem jakości do ceny. W łopatach Stalco Perfect zadbaliśmy o materiał najwyższej jakości, a poprzez proces hartowania wyrobu nadaliśmy mu wyjątkową wytrzymałość. Ponieważ serię łopat, szpadli, wideł i grabi Stalco Perfect produkujemy w Polsce, na każdym etapie produkcji uczestniczymy w procesie tworzenia naszych wyrobów. Optymalizujemy koszty, tak aby nasi klienci mogli cieszyć się produktem z najwyższej półki w przystępnej cenie.

 

Do jakich klientów dedykowane są wasze produkty?

Kierujemy je do szerokiego spektrum odbiorców. Staramy się, aby każdy z potencjalnych odbiorców mógł kupić produkt odpowiadający jego oczekiwaniom. Tworząc serię Stalco Perfect, kierowaliśmy się potrzebami rynku. Okazało się, że nasze produkty trafiają nie tylko do firm wykonawczych, ale także do klienta indywidualnego.

 

Czy proponujecie dla sklepów jakieś wsparcie sprzedaży, displaye etc.?

Przykładamy duża wagę do działań marketingowych. Staramy się, aby każda grupa produktów miała własne rozwiązania POS. W przypadku łopat, szpadli, wideł i grabi z serii Stalco Perfect stworzyliśmy dwie wyspy do prezentacji wyrobów, a także dodaliśmy serię Perfect do dużego regału z narzędziami do kopania. Wspieramy sprzedaż naszych produktów, stawiamy także na edukację – uruchomiliśmy program TruckShow, w który zaangażowany jest zespół ludzi edukujących naszych partnerów i ich odbiorców poprzez prezentację produktów i zajęcia praktyczne.

 

Jak można ocenić dotychczasowe zainteresowanie dystrybutorów Waszymi produktami?

Robiąc statystyki odsprzedaży produktów z naszych magazynów jestem przekonany, że linia Stalco Perfect to był „strzał w dziesiątkę”. Pamiętam pierwsze prototypy, nasze dyskusje dotyczące kolorystyki, poszukiwanie materiałów do produkcji i na koniec moment, kiedy powstał prototyp. Wtedy padło pytanie – czy mamy szansę zaistnieć z tym produktem na rynku? Od samego początku nie mieliśmy żadnych obaw, a osiągnięte przez nas wyniki handlowe są najlepszą odpowiedzią na pytanie o ocenę zainteresowania.

Chciałbym też podziękować wszystkim koleżankom i kolegom, którzy zaangażowali się w proces tworzenia linii Stalco Perfect, a także w proces sprzedaży i wsparcia marketingowego. Nie zapominam także o logistyce, dzięki której nasze produkty trafiają codziennie do naszych partnerów. Osobne podziękowania należą się także klientom, którzy nam zaufali – dzięki nim nasze produkty trafiają do konsumentów.

REKLAMA