Premiera nowego numeru magazynu „Garden & Trends” była jednym z najważniejszych wydarzeń targów Gardenia. Po raz pierwszy laureaci KREATORÓW GardenTrendów otrzymali nowoczesne statuetki, a w czasie imprezy rozdano zwiedzającym 20 tys. egzemplarzy magazynu
„Garden & Trends”, jedyny nowoczesny poradnik ogrodniczy, w ubiegłym roku debiutował na rynku prasy konsumenckiej. Potwierdzeniem wysokiej pozycji magazynu i dowodem na jego dynamiczny rozwój jest sukces premiery nowego numeru na targach Gardenia. Magazyn – dostępny na stoisku Wydawnictwa Media Experts oraz kolportowany przez hostessy – dotarł do 20 tys. odwiedzających Gardenię. Kolejne 50 tys. egzemplarzy jest już dostępnych w punktach dystrybucji prasy w całej Polsce.
Na Gardenii odbyła się także uroczystość wręczenia KREATORÓW GardenTrendów. Redakcja magazynu „Garden & Trends” już po raz piąty przyznała te prestiżowe wyróżnienia, którymi nagradzane są produkty kształtujące ogrodnicze trendy, będące gwarancją najwyższej jakości i oryginalnego designu. Po raz pierwszy jednak wszyscy nagrodzeni otrzymali nowoczesne statuetki. Nowe oblicze zyskał także logotyp wyróżnienia, który po relaunchu jeszcze lepiej prezentuje się na materiałach promocyjnych laureatów.
Magazyn „Garden & Trends” – który pod względem standardów wydawniczych oraz doboru publikowanych treści stanowi nową jakość na rynku prasy konsumenckiej – będzie wydawany aż do końca sezonu ogrodniczego.
Na łamach magazynu co miesiąc będzie można znaleźć unikatową gamę porad, informacji i inspiracji – najpiękniejsze rośliny, najlepsze produkty do ich pielęgnacji oraz efektowne aranżacje i najnowsze trendy ogrodnicze.
Magazyn „Garden & Trends” to skuteczne i nowoczesne medium reklamowe, doskonałe miejsce do promocji produktów i budowania pozycji marki.